اینترنت و مکالمه رایگان، هدیه همراه اول به مناسبت روز پدر

همراه اول به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع)، به تمامی مشترکان خود بسته‌های هدیه اینترنت و مکالمه رایگان می‌دهد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع)، همراه اول طرح «دوشنبه سوری» بهمن ماه را به شکل ویژه برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و دارندگان سیمکارت انارستان برگزار می کند.

دوشنبه سوری ویژه این ماه که ظرف امروز ۲۵ بهمن ماه قابلیت فعالسازی از طریق شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۴۱ مربع» را دارد، بسته های متنوع «اینترنت و مکالمه» رایگان را برای تمامی مشترکان در نظر گرفته است.

بسته های در نظر گرفته شده شامل اینترنت رایگان یک روزه از ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت و همچنین بسته های مکالمه رایگان درون شبکه و با تلفن ثابت از ۱۰ تا ۱۰۰ دقیقه است که به صورت تصادفی به مشترکان متقاضی استفاده از این طرح ویژه تخصیص می یابد.

تمامی مشترکان امکان انتخاب نوع بسته اعم از «اینترنت» که زمان مصرف آن از ساعت ۵ تا ۱۷ است یا «مکالمه» که زمان مصرف آن شش ساعت را خواهند داشت.

همچنین لازم به ذکر است، تمامی بسته های هدیه اینترنت دوشنبه سوری ویژه این ماه، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه قابل استفاده است.

ترکیب بسته های هدیه اینترنت به شرح ۵۰۰ مگابایت، یک، دو، سه، چهار، پنج، ۱۰ و ۱۰۰ گیگابایت و ترکیب بسته های هدیه مکالمه نیز ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ دقیقه است که به صورت تصادفی پس از فعالسازی این طرح از طریق کددستوری مذکور، به مشترکان تخصیص داده می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا