۱۶ میلیون همراهی با جشنواره فیلم فجر از طریق روبیکا، آیگپ و ذره‌بین

پخش برنامه‌های زنده و ویژه‌برنامه‌های مرتبط با ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر، با بازدید بیش از ۱۶ میلیونی روی پلتفرم‌های روبیکا، آیگپ و ذره‌بین مواجه شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چهلمین جشنواره فیلم فجر که از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سالجاری با حمایت رسمی همراه اول در مرکز همایش های برج میلاد به عنوان خانه جشنواره فیلم فجر برگزار شد، استقبال مخاطبان مردمی از پخش روی بسترهای آنلاین و پلتفرم های دیجیتال را به همراه داشت.

در جشنواره فیلم فجر این دوره، روزانه بیش از ۹ ساعت پخش زنده نشست ها و رویدادها از طریق پلتفرم های «روبیکا»، «آیگپ» و «ذره بین» صورت گرفت.

پخش زنده رویدادهای جشنواره فیلم فجر و ایجاد دسترسی برای سایر پلتفرم های آنلاین با حمایت همراه اول، استقبال مردمی از نشست های تخصصی و رسانه ای را نیز به همراه داشت.

بازدید بیش از ۱۲ میلیونی پخش های زنده جشنواره فیلم فجر، رکوردی است که از مجموع میزان تماشای کاربران روی بسترهای سه گانه مذکور به ثبت رسیده است.

این در حالی است که، تولید و پخش ویژه برنامه «براکت نقد» و تحلیل فیلم های جشنواره فیلم از منظر علوم انسانی نیز میزبان بیش از چهار میلیون و ۶۰۰ هزار بازدیدکننده در مجموع روی پلتفرم های دیجیتال روبیکا، آیگپ و ذره بین بود.

گفتنی است، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور پیش از این و در سال ۱۳۹۷ نیز در راستای حمایت از فرهنگ و هنر به عنوان یکی از ابعاد حوزه حمایتگری ذیل مسؤولیت اجتماعی این اپراتور، حامی سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا