شاسی‌بلند جدید شورولت: زیبا و فناورانه اما دور از سابقه کلاسیک خود! (+عکس)

می توان آن را فیس لیفتی جزئی از مدل قبلی خود دانست. در قسمت دماغه از بافت جدید برای جلوپنجره استفاده شده و هدلایت ال ایی دیی نیز در مدل ۲۰۲۳ بروزرسانی شده است.

موبنا بلیزر یکی از محبوب ترین محصولات تولید شده در کلاس شاسی بلند است که اولین بار در سال ۱۹۶۹ با برند شورولت معرفی شد. این محصول تا سال ۱۹۹۵ روی خط تولید قرار داشت. مجموع مدل ها و تریم های این خودرو در بازارهای مختلف با نام های متفاوت تا سال ۲۰۰۹ تولید شدند اما پس  از آن به نوعی از راهبردهای جنرال موتورز برای بازار آمریکا خارج شد.

شورولت بلیزر کی۵ مدل ۱۹۷۹

شورولت بلیزر کی5 مدل 1979

سال ۲۰۱۹، بلیزر با چهره ای کاملا متفاوت از یک خودروی درشت اندام مجددا معرفی و روانه بازار شد.

اما در این مطلب سراغ بلیزر ۲۰۲۳ می رویم که می توان آن را فیس لیفتی جزئی از مدل قبلی خود دانست. در قسمت دماغه از بافت جدید برای جلوپنجره استفاده شده و هدلایت ال ایی دیی نیز در مدل ۲۰۲۳ بروزرسانی شده است.

یکی از تغییرات اصلی در کابین نیز به جایگزینی نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی ۸ اینچی با نمونه جدید ۱۰ اینچی می شود. اما سایر دسترسی ها و دکمه های تنظیمی همان وضعیت مدل قبلی را دارند.

رینگ های آلومینیومی با طراحی جدید با توجه به تریم در اندازه های ۱۸، ۲۰ و ۲۱ اینچی قابل سفارش هستند.

در بخش پیشرانه مدل پایه با تپنده ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ ارائه می شود که برابر با ۲۲۸ اسب بخار خروجی دارد. سامانه تمام چرخ محرک در حالت آپشن به تریم پایه قابلیت افزوده شدن دارد.

تریم پرچمدار بلیزر نیز با موتور ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر و ۳۰۸ اسب بخار پیش روی مشتریان قرار می گیرد.

تمامی تریم های بلیزر ۲۰۲۳ با جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده اند.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا