غذای سالم‌تر و راحتی بیشتر با اجاق گازهای ال‌جی مجهز به فناوری InstaView و منوی ThinQ

برای پخت برخی از غذاها، نان‌ها، شیرینی‌ها یا کیک‌ها در فر بهتر است تا پیش از تکمیل مراحل پخت، درب فر باز نشود. چون باز و بسته کردن این درب باعث بیرون رفتن حرارت فضای داخلی فر می‌شود و می‌تواند باعث از بین رفتن پف خمیر یا کیک شود؛ یا باعث شود مرغ درسته‌ای که در آن قرار داده‌اید به طور یکدست و کامل مغزپخت نشود.

برای همین است که درب فر اغلب اجاق گازها را به صورت شیشه‌ای طراحی و درون آن هم چراغی تعبیه می‌کنند؛ برای اینکه شما بتوانید بدون باز کردن درب از اتفاقات درون فر مطلع شوید و ببینید غذا، پیتزا یا کیک شما در کدام مرحله از پخت قرار دارد.

اما یک درب شیشه‌ای ساده دیگر این روزها پاسخگوی نیاز کاربران مدرن امروزی نیست. اغلب افراد در دنیای کنونی دوست دارند خودشان را به دست تکنولوژی بسپارند تا همه چیز را در بهترین و آسان‌ترین روش ممکن برایشان انجام دهد. مثلاً تصور اینکه با فشار یک کلید، تمام چربی‌های روی سطح اجاق گاز از بین برود و مثل روز اول برق بزند بسیار لذت بخش است. یا اینکه غذا را داخل فر قرار دهیم تا خودش به صورت هوشمند آن را با دما و در زمان مناسب بپزد و به ما تحویل دهد واقعاً جذاب است.

حتی، تصور اینکه در مواقعی که نمی‌دانید چه چیزی برای شام یا ناهار تهیه کنید، از اجاق گاز خود کمک بگیرید و از آن بخواهید تا دستور پخت چند غذا را در اختیارتان قرار دهد هم لذت‌بخش است.

به لطف نوآوری­های همیشگی شرکت ال‌جی، می‌توانید از تمام این امکانات بهره‌مند شوید، زیرا که لایق زندگی بهتر و آسایش بیشتر هستید.

ال‌جی در جدیدترین اجاق‌ گازهای خود از فناوری‌های InstaView و ThinQ استفاده کرده که تجربه‌ی آشپزی کاملاً متفاوتی را برای کاربران رقم می‌زند. با اپلیکیشن ThinQ می‌توانید اطلاعات غذای داخل فر را دریافت کنید و دستور پخت و امکان کنترل گاز از راه دور را نیز به شما می‌دهد.

حالا برای اینکه با هر کدام از این ویژگی‌ها بیشتر آشنا شوید در ادامه هر کدام را به طور مجزا معرفی کرده‌ایم.

غذای سالم‌تر و راحتی بیشتر با اجاق گازهای ال‌جی مجهز به فناوری InstaView و منوی ThinQ

تکنولوژی InstaView در اجاق گازهای ال‌جی چه کاربردی دارد؟

فناوری InstaView در اجاق گازهای ال‌جی در واقع همان درب شیشه‌ای فر اجاق گاز است که با وجودش دیگر لازم نیست درب فر را باز کنید. فقط کافی است دو بار روی پنل شیشه‌ای ضربه بزنید تا شیشه شفاف شود و شما فضای داخل فر را ببینید.

این طراحی بسیار جذاب، علاوه بر ظاهر بسیار شیک و مدرنی که دارد، به پخت هر چه بهتر غذاها، کیک‌ها و شیرینی‌ها کمک می‌کند و باعث جلوگیری از اتلاف هوای داغ درون فر می‌شود و بدون ایجاد اختلال در فرآیند پخت و پز یا اتلاف برق، می توانید ببینید که پخت غذایتان چگونه پیش می رود. البته این به این معنی است که درب فر خود را به اندازه کافی تمیز نگه دارید تا فضای داخل را ببینید، بنابراین فناوری جدید EasyClean در دمای پایین و همچنین چرخه استاندارد خود تمیز شوندگی در دمای بالا در این اجاق­ها بسیار مفید است و از چسبیدن مواد غذایی و چربی به بدنه‌ی دستگاه جلوگیری می‌کند. به‌طوری‌که تنها با یک دستمال مرطوب می‌توان دستگاه را تمیز نگه داشت.

غذای سالم‌تر و راحتی بیشتر با اجاق گازهای ال‌جی مجهز به فناوری InstaView و منوی ThinQ

منوی ThinQ  در اجاق گازهای ال‌جی چیست؟

فناوری ThinQ یکی از جذاب‌ترین خلاقیت‌های ال‌جی برای خانه‌های مدرن است. تصور کنید خسته از سرکار برگشته‌اید و یک غذای منجمد و نیمه آماده از فروشگاه نزدیک خانه خریداری کرده‌اید. برای پخت این غذای نیمه آماده دیگر لازم نیست خودتان دستور پخت پشت بسته‌بندی را بخوانید. چون سرویس جدیدThinQ Recipe  ال‌جی این کار را برایتان انجام می‌دهد.

این قابلیت می‌تواند به صورت خودکار، دستورالعمل‌های آشپزی برای غذاهای منجمد را اسکن و آن را به اپلیکیشن ارسال کند. از آن طرف هم به صورت اتوماتیک، زمان پخت و دمای اجاق گاز را بر اساس دستور العمل آن غذا روی فر اعمال می‌کند. با این مراحل تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که منتظر نوتیفیکیشن اپلیکیشن باشد که به او می‌گوید غذا آماده است.

فناوری ThinQ Recipe  که از طریق اپلیکیشن LG ThinQ  قابل دسترسی است همچنین دارای ۱۰ هزار دستور پخت ساده، برای آشپزی است که توسط سرآشپزهای خود ال­جی با استفاده از تجهیزات آشپزی این شرکت تهیه شده است. در واقع این فناوری جدید با در دسترس قرار دادن تمام خدمات و محتوای آشپزخانه هوشمند ال‌جی یک تجربه‌ی آشپزی کامل و راحت را برای اعضای خانواده رقم می‌زند.

سرویس LG ThinQ Recipe  می‌تواند به صورت خودکار ، از فروشگاه‌های آمازون و وال‌مارت خرید هم انجام دهد.

غذای سالم‌تر و راحتی بیشتر با اجاق گازهای ال‌جی مجهز به فناوری InstaView و منوی ThinQ

اجاق گازهای مدرن ال‌جی مجهز به تکنولوژی اینستاویو و منوی ThinQ  با تکیه بر هوش مصنوعی(AI) و فناوری یادگیری عمیق، حتی قابلیت تجزیه و تحلیل عملکرد خود را نیز دارند. به این صورت که می‌توانند با تشخیص به موقع هر نوع مشکل یا ناهماهنگی، هشدارهای لازم را برای کاربر ارسال کنند. این در حالی است که نکات مفید نگهداری بهتر را نیز به کاربر گوشزد می‌کنند تا اجاق‌ گازهای ال‌جی برای سال‌های بیشتری عملکرد سالم و درست داشته باشند.

###

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی درزمینهٔ لوازم‌خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه باقابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی مؤثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا