خط تولید پیشرفته خودرو در روسیه! (+فیلم و عکس)

تاسیسات خودروسازی هیوندای در شهر سنت پترزبورگ به جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری ها مجهز شده است که سطح بالایی از اتوماسیون در فرآیندهای تولید را فراهم می کند.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – تاسیسات تولیدی هیوندای موتور در روسیه نخستین کارخانه خودروسازی هیوندای در این کشور است. این کارخانه واقع در شهر سنت پترزبورگ، ششمین تاسیسات تولیدی خارج از کره جنوبی شرکت هیوندای موتور پس از کارخانه های احداث شده در ترکیه، هند، چین، آمریکا و جمهوری چک است.

 

 

کارخانه هیوندای در روسیه نخستین کارخانه چرخه کامل یک خودروساز خارجی در خاک روسیه محسوب می شود. در کنار بخش های اختصاصی برای قالب‌گیری و جوشکاری پنل های بدنه، کارخانه روسیه هیوندای دارای سالن رنگ و خط مونتاژ است. بر همین اساس، سطح بالایی از کیفیت در تولید قطعات و کنترل بهتر بر هزینه ها حاصل می شود که روند تولید مدل های جدید خودرو را تسهیل می کند.

تاسیسات خودروسازی هیوندای در شهر سنت پترزبورگ به جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری ها مجهز شده است که سطح بالایی از اتوماسیون در فرآیندهای تولید را فراهم می کند. به عنوان نمونه، در بخش های قالب‌گیری و جوشکاری بدنه، بیشتر کارها به صورت اتوماتیک و توسط ربات های ویژه انجام می شود.

کارخانه هیوندای در روسیه تولید خودرو با بالاترین کیفیت را هدف قرار داده است. برای تحقق چنین هدفی، این مجموعه نه تنها از تجهیزات پیشرفته رایانه ای استفاده می کند، بلکه افراد مستعدی را نیز به خدمت گرفته که دوره های آموزشی خود را در کارخانه های هیوندای در جمهوری چک و کره جنوبی پشت سر گذاشته و مهارت های حرفه ای خود را بهبود بخشیده اند.

مراسم افتتاحیه بزرگ کارخانه هیوندای موتور روسیه در بیست و یکم سپتامبر ۲۰۱۰ انجام شد و تولید انبوه خودرو در این کارخانه از ژانویه ۲۰۱۱ آغاز شد. ظرفیت تولیدی این کارخانه برابر با ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو و در حالت حداکثری ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال عنوان شده است.

این کارخانه فعالیت خود را با تولید خودرو هیوندای سولاریس آغاز کرد و خودروهای کیا ریو و هیوندای کرتا از دیگر مدل هایی هستند که از خط تولید آن خارج می شوند.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا