شاسی بلند واقعی ژاپنی! (+عکس)

لکسس ال اکس ۶۰۰ مدل ۲۰۲۲ در تریم لاکژری را باید یک معماری قابل احترام از سرزمین آفتاب بدانیم که با برچسب قیمت ۱۰۵ هزار دلاری(بازار آمریکا) در میدان رقابت شاسی بلند فول سایز خودنمایی می کند.

موبنا؛ مازیار دانیالی – برای گروه خاصی از مخاطبان دنیای خودرو، مفهوم کراس اوور به عنوان بخشی از کلاس شاسی بلند هیچگاه قابل درک و پذیرش نبوده و محصولات کراس اوور را به نوعی اصلا جدی نمی گیرند. اگر شما هم طرفدار نمایندگان واقعی کلاس اس یو ویی هستید پس لکسس با ال اکس ۶۰۰ تریم لاکژری مدل ۲۰۲۲ یک گزینه شاخص برای جلب نظرتان خواهد بود!

لکسس ال اکس ۶۰۰ مدل ۲۰۲۲ در تریم لاکژری را باید یک معماری قابل احترام از سرزمین آفتاب بدانیم که با برچسب قیمت ۱۰۵ هزار دلاری(بازار آمریکا) در میدان رقابت شاسی بلند فول سایز خودنمایی می کند.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۵۰۹۵ میلیمتر در طول، ۱۹۹۱ میلیمتر در عرض و ۲۸۵۰ میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.

در این تریم ویژه از پیشرانه ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر توربودوقلو با ۴۰۹ اسب بخار خروجی و گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده و سامانه تمام چرخ محرک در وضعیت فعال قرار دارد.

در آزمایش ها، خودرو طی ۶.۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

شاخص مصرف سوخت نیز برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر است با ۱۳.۸ لیتر، در بزرگراه ۱۰.۷ لیتر و در حالت ترکیبی ۱۲.۴ لیتر.

وزن خالص خودرو برابر با ۲۶۳۱ کیلوگرم و شاخص یدک کشی آن برابر با ۳۶۲۹ کیلوگرم است. رینگ های آلومینیومی نیز در اندازه ۲۲ اینچی ارائه می شوند.

ارزانترین تریم ال اکس ۶۰۰ مدل ۲۰۲۲ برابر با ۸۸۲۴۵ دلار(در بازار آمریکا) قیمت دارد و گرانترین تریم که نیز که اولترا لاکژری نام دارد برابر با ۱۲۷۳۴۵ دلار(بازار آمریکا) قیمت گذاری شده است.

در فضای داخل کابین محیطی بسیار باکیفیت پپش روی مخاطب قرار می گیرد اما خبری از زوایای و طراحی فضایی مشابه بسیاری از خودروهای مدل روز نیست! اینجا براحتی می توان رنگ و بوی طراحی اصیل ژاپنی را احساس کرد. پوشش چوب و عناصر کرومی مات به بهترین شکل ممکن یک ترکیب سنگین و چشم نواز را ارائه می دهند.

از فناورانه های کابین باید به نمایشگر ۷ اینچی و یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی در قسمت مرکزی کنسول اصلی جلو و همچنین نمایشگر باکیفیت اطلاعات کیلومتر اشاره کرد.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا