۹ کاری که باید در نوروز در کوش آداسی انجام دهید

یکی از محبوبترین و جذابترین مقاصد ساحلی ترکیه کوش آداسی یا همان شهر پرنده است. علاوه بر این، وجود مناطق تاریخی زیاد در این شهر باعث شده کوش آداسی برای علاقمندان به اماکن باستانی هم جذابیت های زیادی داشته باشد.

نزدیکی کوش آداسی به جزیره یونانی ساموس مخصوصا در فصل های بهار و تابستان موجب شده است تا گردشگران زیادی راهی این شهر زیبا شوند. شاید جالب باشد که بدانید آفتابی ترین شهر ترکیه همین کوش آداسی است. وجود دریای تمیز موجب شده است که کوش آداسی شهرت خاصی از نظر ماهیگیری در بین شهرهای ترکیه بدست آورد. وجود تفریحات هیجان انگیز ساحلی در کوش آداسی بیش از پیش موجب شده است تا این شهر به منطقه ای محبوب برای گردشگران تبدیل شود. در تمامی فصول سال از جمله نوروز می توانید به وسیله آفر تور کوش آداسی سفری بی نظیر را در این شهر تجربه کنید.

9 کاری که باید در نوروز در کوش آداسی انجام دهید

ساحل کوش آداسی

سفر نوروزی به کوش آداسی

سفر نوروزی به شهری که یکی از محبوب ترین بنادر دریای مدیترانه است و از طرفی  همه چیز در مورد آفتاب ، دریا و تفریحا سرگرم کننده را ارائه می کند.گشت و گذارهایی مانند سفر با قایق، پارک های آبی، سافاری جیپ و غواصی یک تعطیلات خانوادگی بی نظیر را تضمین می کنند. اگر دنبال آرامش زیادی هستید می توانید در یکی از سواحل شنی متعدد کوش آداسی که میزبان تختخواب های آفتابی، چترها هستند استراحت نماید. پس حتما تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۱ را در الویت قرار دهید.

روز را در یکی از سواحل متعدد کوش آداسی بگذرانید

از ساحل بانوان با ماسه های پودری، آب شفاف لانگ بیچ، ایده آل برای شنا و ورزش های آبی، ساحل لاو، واقع در نزدیکی کمپ Genclik، مکانی عالی برای شنا و استراحت، و انواع دیگر در امتداد خط ساحلی ۴۰ کیلومتری دیدن کنید. هر کدام را که انتخاب کنید همگی زیبا هستند.

جزیره کبوتر را کاوش کنید و از موزه دیدن کنید
جزیره کبوتر که با نام جزیره پرندگان نیز شناخته می شود، نماد کوش آداسی است و نام کوش آداسی (به معنی جزیره پرندگان) از آن گرفته شده است. این جزیره در دوران عثمانی و قبل از آن برای اهداف نظامی مورد استفاده قرار می گرفت، زیرا موقعیت جزیره برای تامین امنیت سواحل و جلوگیری از حملات دریایی استراتژیک بود. قلعه بیزانسی که بر روی صخره‌ها ایستاده و برای مبارزه با دزدان دریایی استفاده می‌شود، به «قلعه دزدان دریایی» معروف است. از موزه دیدن کنید یا به سادگی بنشینید و از منظره پانورامای کوش آداسی لذت ببرید

9 کاری که باید در نوروز در کوش آداسی انجام دهید

قلعه بیزانسی در کوش آداسی

روز را در ADALAND OR AQUA FANTASY بگذرانید
آدالند و آکوا فانتزی دو پارک آبی اصلی کوش آداسی هستند. سرسره های مسابقه ای را با نام هایی مانند رعد سیاه و کامیکاز سپری کنید، به رقص باران بپیوندید یا به سادگی گزینه آرامش بخش را انتخاب کنید و در اطراف رودخانه روی یک تیوپ شناور شوید.

از شهر سلکوک دیدن کنید
سلجوک، شهر کوچکی در ۲۰ دقیقه دورتر از کوش آداسی و نزدیک به افسوس، محل خانه مریم باکره، یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری ترکیه است. از قلعه، کلیسای سنت جان و مسجد عیسی بیگ دیدن کنید. همچنین باید غذای معروف (و بسیار خوشمزه) «çöp  (تکه‌های کوچک گوشت بره کبابی و چربی) را در یکی از رستوران‌های متعدد امتحان کنید.

یک سفر یک روزه به ازمیر داشته باشید
ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است و ۸۵ کیلومتر با کوش آداسی فاصله دارد. این شهر جهانی و پرجنب‌وجوش است و تفرجگاه‌هایی با درختان نخل پر از بارها، رستوران‌ها، کافه‌ها و مغازه‌ها دارد.

شنا در غار زئوس
در کنار درختان و گل ها قبل از ورود به پارک ملی، غار اسرارآمیز و اسرارآمیز زئوس را خواهید دید. این اغلب یکی از آخرین توقف‌های یک سافاری جیپ است زیرا آب معدنی درخشان و عمیق درون غار آن را به مکانی عالی برای شنا تبدیل می‌کند. در طول تابستان بسیار سرد است و یک تسکین واقعی از گرمای شدید است.

9 کاری که باید در نوروز در کوش آداسی انجام دهید

غار زنوس

در مناظر کوش آداسی در بالای تپه آتاتورک شگفت زده شوید
مشرف به جزیره کبوتر، مجسمه آتاتورک معروف را خواهید دید که بنیانگذار جمهوری ترکیه بود. مناظر از بالا مسلما بهترین در کوش آداسی با منظره پانوراما از کل خلیج است. جاده منتهی به قله شیب دار است، بنابراین گرفتن تاکسی بهترین راه برای سفر به آنجا است.

به غواصی بروید
دنیای زیر آب کوش آداسی را در یک ماجراجویی غواصی کشف کنید. سه مکان اصلی برای غواصی در خلیج کوش آداسی وجود دارد – شیرجه ساحلی، آبسنگ Barabaros و Adabanko Reef. مراکز غواصی زیادی در کوش آداسی وجود دارد که محبوب ترین آنها Aqua Venture است که در آن برنامه ها و گواهینامه های مختلف غواصی در دسترس است.

از کاروانسرای محمد پاشا دیدن کنید
اوکوز محمد پاشا، فرمانده نظامی امپراتوری عثمانی، کاروانسرای اوکوز محمد پاشا را راه اندازی کرد. این بنا بین سال های ۱۶۱۵ و ۱۶۱۸ ساخته شد و هنوز هم پابرجاست. امروزه این ساختمان سابق گمرک برای تجارت بندری به عنوان یک هتل عمل می کند. شما در این ساختار مستحکم مانند قلعه احساس امنیت و امنیت خواهید کرد! این بنا مانند یک علامت تعجب در چند بلوک بندر خودنمایی می کند و قابل توجه ترین سازه در شهر است.

دیگر دیدنی های کوش آداسی

کوش آداسی یکی از محبوب ترین شهرهای تفریحی ترکیه است که در ساحل زیبای اژه واقع شده است. این شهر دوست داشتنی با ۱۰۰۰۰۰ نفر جمعیت هر ساله بیش از ۱.۵۰۰.۰۰۰ بازدید کننده از سراسر جهان را به خود جذب می کند. کوش آداسی با جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی احاطه شده است که این شهر را به یک مقصد عالی برای گذراندن تعطیلات نوروزی برای هر نوع مسافر تبدیل کرده است. از جاذبه های توریستی کوش آداسی که واقعا ارزش آن را دارند تا در ایام نوروز از آن ها دیدن کنید می توان به دیدیما کوش آداسی، شهر پریه نه، شهر میلتوس کوش آداسی اشاره کرد.

سخن پایانی

استراحتگاه‌های پراکنده در امتداد خط ساحلی و اماکن پرجنب‌وجوش در کوش آداسی برای بازدید در ترکیه برای کسانی هستند که به دنبال تعطیلات ساحلی و فراموش نشدنی هستند و سعی کردیم تا معرفی کلی برای شما عزیزان از این شهر بندری زیبا داشته باشیم

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری و همچنین پکیج نوروزی مثل تور مارماریس نوروز ۱۴۰۱ و … الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا