قرعه‌‌کشی بزرگ همراه اول با هدایای ۵۰ میلیونی

همراه اول زمستان جاری ماهانه به قید قرعه به ده‌ها نفر از مشترکانش جوایز ۵۰ میلیون تومانی می‌دهد. این جوایز براساس امتیازاتی که هر مشترک در فعال‌سازی سیمکارت یا بهره‌مندی از خدمات این اپراتور کسب می‌کند، تعلق می‌گیرد.

موبنا؛ محمدرضا حبیبیان – قرعه‌کشی بزرگ این اپراتور در بازه زمانی ابتدای دی تا اسفند ۱۴۰۰ انجام می‌شود. در این کمپین ماهانه به قید قرعه به ۲۰ نفر از مشترکینی که در ماه قبل سیمکارت دائمی یا اعتباری خود را فعال کنند یا بسته‌های اینترنت یا مکالمه خریداری کنند، ۵۰ میلیون تومان هدیه می‌دهد.

براساس این گزارش مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده در این طرح به‌صورت رایگان ثبت‌نام کنند و با خرید بسته یا فعال‌سازی سیمکارت در قرعه‌کشی ماهانه ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی شرکت کنند.

قرعه‌کشی همراه اول تا پانزدهم ماه بعد برگزار می‌شود و براساس سیستم امتیازدهی خواهد بود؛ یعنی مشترکین براساس فعالیت‌های مختلفی که انجام می‌دهند، امتیاز دریافت خواهند کرد.

بیشترین امتیاز مربوط به مشترکینی است که سیمکارت دائمی‌شان را در بازه زمانی این کمپین فعال کنند؛ این اقدام برای مشترکین ۱۰۰ امتیاز خواهد داشت.

امتیاز بعدی مربوط به مشترکینی است که سیمکارت اعتباری خریداری کرده و آن را در بازه زمانی کمپین فعال می‌کنند؛ به این گروه از مشترکان نیز ۱۰ امتیاز تعلق می‌گیرد.

امتیاز بعدی نیز مربوط به مشترکینی است که بسته‌های مکالمه یا اینترنت خریداری کنند؛ به این گروه از مشترکان بابت هر ۱۰ هزار تومان خرید ۱۰ امتیاز تعلق می‌گیرد.

قرعه‌‌کشی بزرگ همراه اول با هدایای 50 میلیونی

برای ثبت‌نام در این طرح و شرکت در قرعه‌کشی کافی است از دو طریق استفاده از کد دستوری *۱۰*۳۵# یا اپلیکیشن همراه من استفاده کنید.

اگر از کدهای USSD استفاده می‌کنید سه کد دستوری *۱۰*۳۵۵# جهت ورود به قرعه‌کشی، کد *۱۰*۳۵۰# جهت استعلام وضعیت و کد *۱۰*۳۵۹# جهت دریافت راهنما قابل استفاده است.

در پایان بد نیست درباره همراه اول بدانید این اپراتور بالاترین درصد پوشش خدمات ارتباطی را در کل کشور به خود اختصاص داده است. براساس گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اپراتور اول حدود ۹۷ درصد از جمعیت کل کشور را تحت پوشش فناوری‌های ارتباطی خود قرار داده که به‌این‌ترتیب با فاصله قابل‌توجهی از دو اپراتور ام.تی.ان-ایرانسل و رایتل در مقام نخست قرار می‌گیرد.

همراه اول – به غیر سهم بازار – در حوزه ارائه خدمات اینترنت همراه نسل‌های دو،‌ سه و چهار نیز در مقایسه با سایر اپراتورهای فعال در کشورمان پیشتاز است. گزارش‌ها نشان می‌دهد بخش عمده‌ای از جمعیت کشور ایران به فناوری اینترنت همراه اپراتور اول دسترسی دارند؛ به‌طوری‌که ۸۷.۲ درصد از جمعیت کل کشور دسترسی به نسل دو، بیش از ۸۳ درصد نسل سه و ۶۱ درصد از کل مردم ایران نیز تحت پوشش آنتن‌های نسل چهارم همراه اول هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا