تور کشتی دزدان دریایی را در سفر نوروزی به آلانیا

آلانیا، یک شهر ساحلی در سواحل جنوبی ترکیه، که توسط دریای مدیترانه و کوه های توروس احاطه شده است. این شهر ترکیبی بی نظیر از آرامش، تاریخ و ماجراجویی را ارائه می دهد.

قلب تاریخی آلانیا روی شبه جزیره ‌ای صخره ‌ای با قلعه‌ ای چشمگیر مشرف به سواحل وسیع است، آلانیا شهری خیره کننده است هر ساله هزاران گردشگر برای لذت بردن از تعطیلات ساحلی به آلانیا سفر می کنند. یکی از تفریحات بی نظیر در آلانیا تور کشتی دزدان دریایی است. در این مقاله ما شما را به یک ماجراجویی هیجان انگیز می بریم.

تور کشتی دزدان دریایی را در سفر نوروزی به آلانیا

برنامه تور کشتی دزدان دریایی آلانیا

برنامه تور کشتی دزدان دریایی آلانیا

شهر افسانه ای آلانیا به شما امکان می دهد لذت سفر در اطراف دریای وسیع مدیترانه را تجربه کنید. این گشت و گذار در واقع همان چیزی است که شما می خواهید تجربه کنید. سفر با تور تفریحی دزدان دریایی آلانیا از ساعت ۹ صبح آغاز می شود تا ۱۰ شب ادامه دارد، یک اتوبوس شما را از هتلی که اقامت دارید می ‌برد.

از کشتی بادبانی منظره ای از شهر را خواهید دید، شما این فرصت را خواهید داشت که غار دزدان دریایی را از نزدیک ببینید.شایعه ای وجود دارد که گفته می شود دزدان دریایی در زمان های دور در آنجا زندگی می کردند.  تور آلانیا کشتی شامل بازدید از بندر تاریخی سلجوقیان در آلانیا، کشتی سازی ترسانه و برج قرمز معروف، که در قرن سیزدهم توسط یک معمار سوری برای سلطان سلجوقی طراحی شده است می باشد.

نام شهر آلانیا از نام همان سلطان گرفته شده است، یکی دیگر از جاذبه هایی که در  مسیر این کشتی تجربه می کنید دیوارهای قلعه باستانی و برج سرخ (Kyzyl Kule) است که نمادی از شهرمی باشد که به لطف رنگ آجر نام خود را گرفته است، دیواری باشکوه به طول ۵ کیلومتر است که در اطراف تپه قلعه ی سلجوقی کشیده شده است و قلعه سلجوقی در بالای آن قرار دارد. سپس در کنار سه غار افسانه ای غارعاشقان، غاردزدان دریایی و غارفسفر، با فضایی منحصر به فرد و اسرارآمیز، شنا می کنید. پس از آن، مدتی به شما فرصت داده می شود تا در کنار آب های فیروزه ای نزدیک کلئوپاترا یا ساحل اولاس استراحت کنید.

علاوه بر این ها، برنامه سفر کشتی بادبانی شامل بازدید از غار گلی است، جایی که می توانید حمام های گلی آرامش بخش داشته باشید. پس از انجام مراحل مفید، استراحتی خواهید داشت تا دوباره در میان امواج ملایم دریای آزاد شنا کنید. اگر خوش شانس باشید دلفین های زیبایی را خواهید دید که به آرامی بروی امواج دریا شنا می کنند.

امکانات کشتی دزدان دریایی

چرا باید سفر با کشتی دزدان دریایی آلانیا را امتحان کرد؟ تور کشتی دزدان دریایی را در سفر نوروزی به آلانیا از دست ندهید، زیرا با رزرو تور آلانیا شما می توانید جذاب ترین و هیجان انگیز ترین سفر تفریحی با کشتی را تجربه کنید. شما با رزرو تور آلانیا نوروز بدون شک فرزندان خود را خوشحال خواهید کرد. کودکان شما با انیماتورهای حرفه ای در کشتی بسیار سرگرم خواهند شد.

از امکانات داخلی این کشتی می توانیم به سرویس های بهداشتی داخل کشتی، اتاق رختکن، دوش حمام، جلیقه نجات اشاره کرد. صندلی هایی راحت روی عرشه تعبیه شده است که هم در زیر نور آفتاب و هم در مناطق سایه دار قرار می گیرند، و برای کسانی که می خواهند در زیر نور آفتاب دراز بکشند بهترین مکان است. در این تور توسط خدمه کشتی برای شما ناهاری تهیه شده است و سرو می شود. و با موسیقی زنده روی عرشه  از شما پذیرایی می شود. تور کشتی دزدان دریایی دارای  ترانسفر رایگان از هتل، انیمیشن های فراموش نشدنی برای کودکان، پارتی فوم، ناهار، نوشیدنی های غیر الکلی نامحدود، استراحت شنا و غیره می باشد. شما  همچنین می توانید نظرات در مورد آلانیا و تور دزدان دریایی را بعد از رسیدن به هتل های خود بنویسید.

تور کشتی دزدان دریایی را در سفر نوروزی به آلانیا

سرگرمی های کشتی دزدان دریایی آلانیا

سرگرمی های کشتی دزدان دریایی آلانیا

در تور کشتی دزدان دریایی آلانیا می توانید از لحظات لذت بخش خود عکس بگیرید و به ماهی ها غذا بدهید و آنها را در زیر دریا از بالای کشتی تماشا کنید، زیرا آب دریا به قدری تمیز است که می توانید آنها را ببینید.

پس از این مراحل، به منطقه ای خواهید رسید که می توانید از شنا در دریای آزاد لذت ببرید. لاک پشت ها و دلفین ها را خواهید دید که در این نزدیکی شنا می کنند. کودکان شما نیز سرگرمی های خود را خواهند داشت چهره آنها توسط انیماتورهای کشتی شبیه به دزدان دریایی نقاشی می شود و لباس های مخصوص دزدان دریایی را به تنشان می کنند و آنها را سرگرم می کنند. همچنین موسیقی زنده ای نواخته می شود که شما را سرگرم خواهد کرد.

تورهای کشتی دزدان دریایی در آلانیا

شما یک فرصت عالی برای لذت بردن در مکان های غیرعادی و غارهای مرموز خواهید داشت. غار دزدان دریایی که محلی ها می گویند زمانی در آن دزدان دریایی واقعی زندگی می کردند و گنج هایی در آنجا پنهان می کردند. غار عاشقان که با افسانه هایی همراه است، افسانه ها در باره ی این غار می گوید که اگر با کسی که دوستش دارید از صخره های این غار به ارتفاع ۱۵ متر بپرید، برای همیشه جدایی ناپذیر خواهید بود. در زیر انواع تورهای کشتی های دزدان دریایی در آلانیا را معرفی خواهیم کرد. برای اطلاع از پرواز تهران آلانیا به سایت تریپ مراجعه کنید.

تور کشتی دزدان دریایی آوسالار

در این تور کشتی شما به سوار شدن بر یک کشتی دزدان دریایی واقعی از آوسالار دعوت می شوید. و در سواحلی زیبا توقف خواهید کرد و در آنجا شنا خواهید کرد و از چندین غار مرموز نیز بازدید خواهید کرد.

سفر با کشتی دزدان دریایی INCEKUM

سفر با کشتی دزدان دریایی از Incekum یک برنامه جالب و سرگرم کننده برای کل خانواده و یک گروه سرگرم کننده از دوستان است. با بازدید از  غارهای جالب، مهمانی در کشتی و توقف هایی برای شنا در مجلل ترین مکان ها خواهد بود.

تور کشتی دزدان دریایی OKURCALAR

تور کشتی دزدان دریایی Okurcalar برای کسانی طراحی شده است که دوست دارند در مکانی دائماً در حال تغییر سرگرم شوند. زیبا ترین مکان ها، غار نوردی، موسیقی زنده و دیگر سورپرایزهای دلپذیر در انتظار شماست. در این تور عکاسی را فراموش نکنید خاطرات خود را با گرفتن عکس های زیبا ماندگار کنید.

تور کشتی دزدان دریایی KESTEL

کشتی دزدان دریایی از Kestel یکی از بهترین راه ها برای شاد کردن خود است. ماجراجویی به سبک دزدان دریایی در انتظار شماست. این تور به گونه ای طراحی شده است که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان جالب باشد و آنها را ساعت ها سرگرم می کند.

تور کشتی دزدان دریایی را در سفر نوروزی به آلانیا

تور کشتی دزدان دریایی محمودلار

تور کشتی دزدان دریایی محمودلار

یک تور کشتی دزدان دریایی در محمودلارکه برای مدت طولانی در یادها خواهد ماند. لوکس ترین سواحل و غارهای مرموز ساحل را همراه با دزدان دریایی کشف خواهید کرد. در این بین، شنا، و یک ناهار خوشمزه و گشت و گذار در سواحل را خواهید داشت.

تور کشتی دزدان دریایی کارگیچک

تور کشتی دزدان دریایی Kargicak  یک تور منحصر به فرد که در آن در یک مهمانی فوم بسیار سرگرم خواهید شد، در سواحل زیبا استراحت خواهید کرد و از غارهای دزدان دریایی بازدید خواهید کرد. کشتی دزدان دریایی از Kargicak آماده حرکت است، تا شما را با یک برنامه شگفت انگیز یک روزه سرگرم کند.

سخن آخر

تور کشتی دزدان دریایی را در سفر نوروزی به آلانیا از دست ندهید، زیرا با رزرو تور آلانیا شما می توانید جذاب ترین و هیجان انگیز ترین سفر تفریحی با کشتی را تجربه کنید. در تور کشتی دزدان دریایی آلانیا می توانید از لحظات لذت بخش خود عکس بگیرید و به ماهی ها غذا بدهید و آنها را در زیر دریا از بالای کشتی تماشا کنید، زیرا آب دریا به قدری تمیز است که می توانید آنها را ببینید. برای بازدید از این جاذبه بی نظیر با تریپ همراه شوید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از آخرین نرخ بلیط هواپیما مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین قیمت بلیط را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی،رزرو بلیط هواپیما چارتر و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا