قیمت رمزارزها افزایشی شد

بررسی بازار رمز ارزها نشان‌دهنده رشد اغلب ارزهای دیجیتال است به طوری که ۱۰ رمز ارز صدرنشین این بازار با افزایش قیمت مواجه شدند.

موبنا – نوسانات بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد به طوری که امروز روند حرکت قیمت‌ها پس از مدت‌ها افت، افزایشی شد.

بر اساس رصد بازار رمز ارزها (coinmarketcap.com)، در ساعت ۱۵ امروز، نرخ بیت‌کوین به قیمت ۴۲ هزار و ۸۱۷ دلار رسید که نسبت به روز گذشته با افزایش ۲.۶۵ درصدی رو به رو شد.

رمزارزهای اتریوم ۴.۷۵ درصد،  بی. ان. بی ۳.۵۲ درصد، سولانا ۳.۹۵ درصد، کاردانو ۸.۷۶ درصد، ریپل ۴.۳۳ درصد، ترا ۸.۷۹ درصد و پولکادات ۸.۸۷ درصد افزایش قیمت مواجه شده‌اند.

مبادله ۱۶ هزار و ۶۹۸ ارز دیجیتال در بازارهای جهانی

بر اساس آخرین آمار، تعداد ارزهای دیجیتال جهان اکنون به ۱۶ هزار و ۶۹۸ رمز ارز رسیده و ارزش کل بازار نیز ۲ هزار و ۲۲ میلیارد دلار شده است.

اکنون سهم (دامیننس/ Dominance) بیت‌کوین به ۴۰.۱ درصد رسیده که نسبت به روز گذشته با کاهش حدود نیم ‌درصدی روبه‌رو شده است. سهم اتریوم در این بازار نیز ۱۹.۲ درصد شد.

ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) نیز امروز روند افزایشی طی کرد و به ۸۱۰ میلیارد و ۵۷۸ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز به ۳۸۷ میلیارد و ۵۹۱ دلار رسیده است.

نرخ بیت‌کوین در هفت روز گذشته ۸.۰۵ درصد کاهش یافته است. اتریوم که در ماه‌های گذشته اغلب در کانال قیمتی چهار هزار دلار قرار داشت، در این هفته نیز افت ۱۲.۸ درصدی را تجربه کرد.

قیمت بیت‌کوین که حدود ۲ ماه قبل از مرز ۶۰ هزار دلار نیز عبور کرده بود، اکنون در مرز کانال ۴۰ هزار دلاری معامله می شود.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۴۶۴ دلار و ۴۸ سنت، سولانا (Solana) ۱۴۰ دلار و ۶۴ سنت، کاردانو (Cardano) ۱ دلار و ۲۴ سنت، ریپل (XRP) ۷۶ سنت، ترا (Terra) ۷۷ دلار و ۳۸ سنت و پولکادات (Polkadot) با قیمت ۲۶ دلار و ۲ سنت معامله شد.

 منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا