نحوه نصب توری فلزی پنجره

نصب توری فلزی پنجره به عنوان یک کار تخصصی به آموزش نیازمند است. بعد از خرید هر یک از انواع توری از یک نصاب حرفه‌ای و متخصص برای نصب توری پنجره کمک بگیرید. افرادی که بدون داشتن مهارت کافی اقدام به نصب توری پنجره می‌کنند، هم ممکن است به خودشان آسیب بزنند و هم باعث پاره شدن یا آسیب دیدن توری شوند‌.

نصب توری فلزی پنجره در فصل تابستان از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا اکثر مردم با باز گذاشتن پنجره‌ها در طول شب دیگر نیازی به روشن کردن کولر ندارند و با این کار مانع از زیاد شدن هزینه‌های برق می‌شوند. برای جلوگیری از ورود حشرات موذی مانند مگس، پشه، سوسک و همچنین برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل فضای خانه یا محل کار از توری‌های فلزی در انواع مختلف استفاده می‌شود. توری‌ها با توجه به نوع پنجره دارای مدل‌های متنوع ثابت یا متحرک هستند. توری‌هایی که به پنجره‌ها نصب می‌شوند، معمولا از نوع ثابت و توری‌های نصب شده در درب‌ها از نوع متحرک هستند. نحوه نصب توری فلزی پنجره بهتر است که توسط یک نصاب متخصص انجام شود. در اجرای خدمات مربوط به نصب توری ابتدا پنجره‌ها را اندازه‌گیری کرده و سپس طبق سلیقه مشتری یکی از انواع توری انتخاب و توسط نصاب نصب می‌شود‌. در این مقاله قصد داریم درباره انواع توری پنجره، نحوه نصب توری فلزی پنجره و نصب توری پنجره در تهران صحبت کنیم.

انواع توری پنجره

·         توری پنجره یوپی‌وی‌سی

توری پنجره upvc با استفاده از الیاف فایبرگلاس و با کمک فناوری‌های نوین و پیشرفته ساخته می‌شود‌. این نوع توری را روی پنجره‌های دوجداره نصب می‌کنند. جلوگیری از ورود گرد و غبار، عدم ممانعت از تابش نور مستقیم، عدم پوسیدگی با تابش نور خورشید و عبور راحت جریان هوا از ویژگی‌های توری‌های upvc به شمار می‌رود. انواع توری upvc شامل توری پلیسه‌ای، توری مگنتیک، توری رولینگ، توری ریلی وتوری لولایی می‌باشد.

  • توری پلیسه‌ای

به توری‌های پلیسه‌ای توری آکاردئونی نیز گفته می‌شود‌. این نوع توری پنجره طرفداران زیادی دارد و آن را به صورت کرکره‌ای باز و بسته می‌کنند. توری upvc پلیسه‌ای از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به جهت‌های راست به چپ یا چپ به راست نصب می‌شود.

  • توری مگنتیک

این نوع توری به توری پلیسه‌ای شباهت زیادی دارد. تنها فرق این دو نوع توری این است که توری مگنتیک را برخلاف نوع پلیسه‌ای به راحتی می‌توان از قاب پنجره جدا کرد‌. توری مگنتیک استحکام بالایی دارد و به راحتی خراب یا پاره نمی‌شود.

  • توری رولینگ

این نوع توری متحرک پنجره از جنس upvc دارای قاب ثابت است و باز و بسته کردن آن به شکل کرکره‌ای می‌باشد. این توری‌ها هم به صورت افقی مناسب پنجره‌های یک طرفه و هم به صورت عمودی به شکل از بالا به پایین روی پنجره‌های کوچک و کم ارتفاع قابل نصب هستند.

  • توری ریلی

نصب این توری برای پنجره‌های ریلی مناسب است و بعد از نصب به صورت ریلی حرکت می‌کند. برای نصب این توری باید از قبل فضای لازم روی قاب پنجره ایجاد شود‌. توری‌های ریلی را می‌توانید از دو سمت پنجره به طرف راست یا چپ باز و بسته کنید.

  • توری لولایی

همانطور که از نام توری مشخص است، باز و بسته شدن آن توسط لولا انجام می‌شود. در واقع توری لولایی دقیقا مانند پنجره‌ها باز و بسته می‌شوند. عمر توری لولایی نسبت به انواع دیگر کمتر است و بیشتر برای نصب روی درب‌های ورودی کاربرد دارد.

نحوه نصب توری فلزی پنجره

توری پنجره آلومینیومی

توری پنجره‌ای آلومینیومی برای نصب روی پنجره‌های آهنی و آلومینیومی کاربرد دارد. این نوع توری جزء انواع قدیمی است و بعد از نصب به مرور زمان دچار تغییر رنگ می‌شود‌. توری‌های آلومینیومی شامل توری لولایی، توری ثابت و توری ریلی می‌باشند‌.

 توری گالوانیزه

توری‌های گالوانیزه از دوام، مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند و برای جاهایی که دچار تغییرات دمایی شدید می‌شوند، کاربرد فراوانی دارند. این نوع تور در برابر تغییر رنگ، زنگ زدن و تغییرات دمایی دوام زیادی دارد.

توری پنجره خورشیدی

توری‌های خورشیدی برای استفاده در کشورهای آفتاب‌گیر با هوای گرم مناسب است و از تابش نور شدید آفتاب به محیط داخل منزل جلوگیری می‌کنند. رنگ این توری‌ها معمولا تیره است.

توری پنجره امنیتی

تورهای پنجره امنیتی از همه توری‌های معرفی شده مقاوم‌تر هستند و دارای قاب‌های ضد زنگ و مقاوم از جنس آلومینیوم ضخیم یا فولاد می‌باشند. این توری‌ها در مقابل طوفان، ضربه و هر آسیبی مقاومت بالایی دارند.

نحوه نصب توری فلزی پنجره

نصب توری فلزی پنجره به عنوان یک کار تخصصی به آموزش نیازمند است. بعد از خرید هر یک از انواع توری از یک نصاب حرفه‌ای و متخصص برای نصب توری پنجره کمک بگیرید. افرادی که بدون داشتن مهارت کافی اقدام به نصب توری پنجره می‌کنند، هم ممکن است به خودشان آسیب بزنند و هم باعث پاره شدن یا آسیب دیدن توری شوند‌.

نصب درست و اصولی توری تاثیر بسزایی در کیفیت و طول عمر آن دارد.  نصابان متخصص ابتدا وضعیت پنجره‌ها و محل نصب توری‌ها را به خوبی و با دقت مورد بررسی قرار می‌دهند و سپس زیرساخت‌های مورد نیاز را آماده‌ می‌کنند تا نصب توری به راحتی انجام شود. نصب شدن دقیق توری در جایگاه خود باز و بسته کردن پنجره را با اختلال همراه خواهد کرد. نصاب‌های متخصص پس از اینکه مراحل نصب توری به پایان رسید، نحوه باز و بسته کردن آن را به کاربران آموزش می‌دهند. با دقت کافی به نحوه نصب توری و یادگیری نحوه باز و بسته کردن توری به راحتی می‌توانید بعد از شستشو یا تمیزکاری خودتان از پس باز کردن و نصب دوباره توری بر بیایید.

عوامل متعددی مانند نحوه نصب توری، متریال و جنس قاب پنجره، جنس توری، قیمت توری، سایز پنجره، محل قرارگیری پنجره و دستمزد نصاب روی قیمت نصب توری فلزی پنجره تاثیرگذار هستند.

نحوه نصب توری فلزی پنجره

نصب توری پنجره در تهران

نصب توری پنجره در تهران به افزایش ایمنی ساختمان کمک زیادی می‌کند و مانع از ورود حشرات مزاحم به فضای داخل ساختمان‌های مسکونی و اداری در فصل تابستان می‌شود‌. نصب توری پلیسه‌ای پنجره در تهران نسبت به انواع دیگر طرفداران بیشتری دارد. قیمت نصب توری پنجره در تهران با توجه به جنس توری و محل نصب آن متفاوت خواهد بود و بر حسب متر مربع محاسبه می‌شود‌. معمولا تمام شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نصب توری پنجره در تهران دارای وب سایت هستند و کار سفارش توری را برای مشتریان خود راحت کرده‌اند.

از ویژگی‌های مهم شرکت‌ آچاره برای نصب توری پنجره در تهران شامل برخورداری از متخصصان حرفه‌ای، قابل اعتماد و آموزش دیده، ارائه هزینه شفاف خدمات به مشتری، سهولت در نحوه ثبت سفارش، پشتیبانی دائمی از مشتریان، ارائه ضمانت کیفیت نصب توری پنجره، بالا بودن سرعت ارائه خدمات نصب و غیره می‌باشد. پس از نصب توری می‌توانید با استفاده از بخار شوی و جارو برقی گرد و غبارهایی را که به مرور زمان روی توری‌ها تجمع پیدا کرده، تمیز کنید.

از دیگر خدمات اپلیکشن آچاره میتوان به بازسازی ساختمان، نقاشی ساختمان، نصب دیوار و سقف کاذب اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا