بررسی فعالیت‌ها و اهداف توسعه‌ای مخابرات منطقه کرمان در سفر مهندس سلطانی

مهندس سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در سفر خود به شهر کرمان، ضمن بررسی فعالیت های مخابرات منطقه کرمان و بررسی کیفیت رصد و پایش برنامه‌ها، ساختمان معاونت شبکه و مدیریت مخابرات شهرستان کرمان را به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، وی در حاشیه این نام‌گذاری عنوان کرد:تیم ارزیابی شرکت مخابرات ایران از کلیه مراکزمخابراتی استان و شهرستان های کرمان بازدید هایی را به عمل می آورد و گزارش‌هایی را به مدیرعامل شرکت ارائه می‌دهد که در همین راستا از ۱۰ شهرستان استان کرمان بازدید بعمل آورده شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران یادآور شد: مخابرات استان کرمان بنا به گزارش معاونت راهبردی شرکت مخابرات ایران رتبه چهارم در کل کشور را کسب کرده است.

وی تاکید کرد: استان کرمان با توجه به تمامی محدودیت‌هایی که در دسترسی به منابع دارد توانسته است به اهدافی که در سال ۱۴۰۰ برای آن پیش‌بینی شده است دست یابد و در جایگاه خوبی قرار گیرد.

مهندس سلطانی در رابطه با توسعه مخابرات ایران عنوان کرد:مخابرات ایران از نیروی انسانی متخصصی برخوردار است و اگر منابع مخابرات تامین شود، مشکلی برای پیشرفت و توسعه ندارد و قطعا به نقطه اوج خود بازخواهد گشت.

همچنین در جلسه استانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که با مدیران ستاد شرکت مخابرات ایران و مدیران شرکت مخابرات منطقه کرمان برگزار شد،مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هدف از سفر به استان کرمان را دیدار نزدیک با همکاران و ایجاد همدلی با ایشان و رسیدگی به مشکلات شهرستان ها و آشنایی با کارهایی که توسط مدیران در شهرستانها انجام می شود بیان کرد.

دکتر نبی زاده معاون راهبرد و توسعه شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسه خلاصه ای از عملکرداستان کرمان در سال‌های گذشته و سال جاری ارائه کرد. مهندس حسینی مدیر مخابرات منطقه کرمان توضیحاتی در خصوص نقاط قوت و ضعف شرکت مخابرات کرمان در سال جاری و سال های گذشته و وصول مطالبات این شرکت در خصوص گزارش های بیان شده درجلسه ارائه داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا