کراس اوور باکیفیت چانگان چگونه تولید می‌شود؟ (+فیلم و عکس)

سی‌اس۷۵ پلاس در واقع نسل دوم خودرو چانگان سی‌اس۷۵ است. این مدل برای نخستین بار در سال ۲۰۱۹ و طی نمایشگاه خودرو شانگهای در معرض دید عموم قرار گرفت.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور چانگان اتوموبیل یک خودروساز دولتی چینی است که دفتر مرکزی آن در شهر چونگ‌کینگ قرار دارد. فعالیت اصلی این شرکت تولید خودروهای سواری، ون های کوچک، ون های تجاری و کامیون های سبک است.

 

 

چانگان سرمایه گذاری های مشترکی با شرکت های فورد آمریکا (چانگان فورد) و مزدا ژاپن (چانگان مزدا) دارد که به ترتیب خودروهای سواری با برند فورد و مزدا را برای بازار چین تولید می کند. همچنین، چانگان سرمایه گذاری مشترکی با گروه جیانگلین موتور و آیویز دارد که خودروهای شاسی بلند با برند لندویند را تولید می کند.

چانگان اتوموبیل در کنار سایک موتور، گروه فاو و دانگ‌فنگ موتور، به عنوان یکی از چهار شرکت خودروسازی بزرگ چین شناخته می شود.

خودرو شاسی بلند جمع و جور سی‌اس۷۵ پلاس یکی از محصولات جدید چانگان است. در مدل ۲۰۲۱، این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژردار مجهز است که توانایی تولید ۱۷۸ اسب بخار نیرو و ۲۶۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. همچنین، مدلی قوی‌تر مجهز به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژردار در دسترس است که توانایی تولید ۲۳۳ اسب بخار نیرو و ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته در نسخه عادی و یک جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته در مدل قوی‌تر وظیفه انتقال نیرو به چرخ ها را بر عهده دارد.

سی‌اس۷۵ پلاس در واقع نسل دوم خودرو چانگان سی‌اس۷۵ است. این مدل برای نخستین بار در سال ۲۰۱۹ و طی نمایشگاه خودرو شانگهای در معرض دید عموم قرار گرفت.

سی‌اس۷۵ پلاس در کارخانه چانگان اتوموبیل در شهر هِفی چین از خط تولید خارج می شود. از سال ۲۰۱۰، مدرن‌سازی و بکارگیری مجموعه ای از فناوری های جدید برای پشتیبانی از افزایش ظرفیت تولید در این کارخانه انجام شده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا