دانلود بهبود کیفیت فایل‌های تصویری در اندروید

این روزها گوشی های هوشمند دارای دوربین های بسیار با کیفیتی هستند که می توانند عکس های بسیار زیبا و جذابی ثبت کنند. عکس هایی که با گوشی‌ های امروزی گرفته میشود براحتی قابل مقایسه با عکس های دوربین های حرفه ای هستند.

موبنا – این دوربین ها چند سال است که در دسترس ما قرار گرفته اند اما تاریخ عکاسی بسیار طولانی تر است. به همین خاطر تعداد زیادی عکس وجود دارد که با دوربین های قدیمی به صورت رنگی یا سیاه و سفید گرفته شده اند. به دلیل پایین بودن تکنولوژی در گذشته، دوربین ها توانایی ثبت جزئیات بالا را نداشتند و همین باعث می شد که عکس ها همگی با تاری و نویز همراه باشند. فیلم ها نیز حالتی مشابه با تصاویر داشتند و کیفیت آنها در مقایسه با فیلم های امروزی بسیار بسیار پایین بود. حتماً شما هم تعدادی عکس یا فیلم با این شرایط دارید و آرزو می کنید که کاش در زمان ثبت فیلم ها دوربین بهتری در اختیار داشتید.  Remini – Photo Enhancer عنوان یک اپلیکیشن برای افزایش کیفیت عکس ها و فیلم ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Remini توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی و با زدن یک دکمه عکسها و فیلمهای خود را از حالت بی کیفیت و دارای نویز و تاری به عکس ها و فیلم های بسیار زیبا و با کیفیت تبدیل کنید. برای ساخت این برنامه از آخرین تکنولوژی های هوش مصنوعی و پردازش تصویر استفاده شده است تا همه کارها به صورت خودکار و با دقت بسیار بالایی صورت بگیرد. علاوه بر این می توانید با استفاده از این برنامه تصاویر سیاه و سفید خود را به تصاویر رنگی با کیفیت بالا تبدیل کنید. هوش مصنوعی موجود در برنامه قادر است بهترین رنگ را برای هریک از اشیا و عناصر موجود در تصویر انتخاب کرده و اعمال نماید. همچنین امکان تبدیل تصاویر به نقاشی نیز وجود دارد. به دلیل استفاده از فناوری یادگیری ماشین، هرچه بیشتر از این برنامه استفاده شود، دقت و کارایی آن نیز بالاتر می رود. به همین خاطر همواره شاهد بهبود کیفیت تصاویر تولید شده توسط این برنامه خواهید بود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Remini – Photo Enhancer اندروید:

  •  استفاده از آخرین فناوری های هوش مصنوعی و پردازش تصویر
  •  افزایش کیفیت عکس ها و فیلم های قدیمی و حذف تاری و نویز از آنها
  •  قابلیت رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید با بهترین کیفیت
  •  قابلیت تبدیل تصاویر به نقاشی
  •  کاربری بسیار ساده و آسان برنامه و انجام تمامی کارها با زدن یک دکمه
  • زیباسازی تصاویر پرتره با کارهایی مثل حذف لک ها از صورت و ….

اپلیکیشن Remini – Photo Enhancer بهترین برنامه برای افزایش کیفیت فیلم ها و عکس هاست که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و جدیدترین نسخه اش پیش روی تان قرار دارد.

توجه : برنامه تحت سرور کار می کند و متاسفانه امکان هک شدن و یا مود کردن اش مهیا نیست.

 

دانلود فایل نصبی اصلی برنامه با لینک مستقیم – ۶۵ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا