مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برحمایت از شرکتهای دانش بنیان تاکید کرد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برنامه داریم و امیدواریم هر چه سریعتر مشکلات مالی شرکت برطرف شود تا بتوانیم تولیدات این شرکت‌ها را خریداری کنیم.

موبنا – آقای مجید سلطانی افزود: آن‌ها که با من در موضوع آی سی تی ارتباط داشته اند می‌دانند که همیشه حامی تولید کنندگان و شرکت‌های دانش بنیان بوده ام و خیلی از سامانه‌ها و تجهیزاتی که وارد کننده بودیم تلاش شد داخلی سازی شود و این نگرش بنده درباره شرکت‌های دانش بنیان و موضوع تولید است.

وی گفت: شرکت مخابرات سال‌های سال از تولید داخلی حمایت کرده و تجهیزات آن‌ها را خریده و در شبکه خودش استفاده کرده است و سیاستگذاران هم باید جلوی قاچاق کالا را بگیرند و نباید اجازه دهند تجهیزاتی که در داخل کشور تولید می‌گردد، وارد شود و تولید کنندگان و شرکت‌های دانش بنیان را با مشکل مواجه کنند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بهترین کار ایجاد بازار است و علت اینکه حمایت شرکت مخابرات در سال‌های اخیر کند شده، مشکلات مالی بوده است.

آقای سلطانی گفت: شرکت مخابرات به مثابه لوکوموتیواست و باید قطار آی سی تی کشور را دنبال خودش بکشاند و اگر این لوکوموتیو آسیب ببیند صنعت و شرکت‌های دانش بنیان آسیب خواهند دید، اما با این وجود ما در آینده نزدیک حمایت‌های خوبی از شرکت‌های دانش بنیان خواهیم داشت و در این خصوص برنامه داریم و امیدواریم مشکلات مالی مخابرات برطرف شود تا بتوانیم هر چه سریعتر تولیدات این شرکت‌ها را خریداری کنیم.

وی افزود: اگر از صنعت داخلی حمایت کنیم ضرر نخواهیم کرد چرا که این جوانان انگیزه پیدا می‌کنند و کارشان را توسعه می‌دهند و مشکلات ما هم حل می‌شود، اما شروع کار با شرکت‌های دانش بنیان، ریسک دارد و سازمان‌های متولی باید این ریسک را برای شرکت‌های استفاده کننده کاهش دهند.

مدیر عامل شرکت مخابرات گفت: همه مسائل صنعت باید دست به دست هم دهند تا مشکلات حل شود و ما از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم.

 منبع: صدا و سیما

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا