برگزاری موفق نمایشگاه تلکام نویدی بر رونق کسب و کار حوزه ICT کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه تلکام با تاکید بر رویکرد مخابرات به سمت تحول دیجیتال و توسعه پایدار اظهار داشت: جمع بندی نمایشگاه تلکام کاملا مثبت است و توانستیم در نمایشگاه ۲۰۲۱ با هماهنگی انجام شده به اهداف خود احیای دوباره صنایع مخابرات و اطلاع رسانی برسیم.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام، مهندس سلطانی با قدردانی ازهمه شرکت ها حاضر در نمایشگاه ( در سالن ۷،۸ و ۹ ) اظهار داشت: با توجه به وقفه ایجاد شده در برگزاری نمایشگاه در دوره اپیدمی، شرکت ها پرتوان به نمایشگاه آمدند و این نویدی بر روشن تر شدن چراغ صنعت مخابرات است.

برگزاری موفق نمایشگاه تلکام نویدی بر رونق کسب و کار حوزه ICT کشور

دکتر زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان نیز در ادامه ضمن تاکید بر اینکه با تحول دیجیتال در شبکه های مخابراتی کشور، مخابرات رونق چندبرابری را تجربه خواهد کرد، اظهار داشت: ما در تلاشیم که خدمات و سرویس های جدید مطابق نیازهای جدید مردم و مشتریان با کیفیت بهتری به آنها ارائه کنیم و این امر تنها با رفتن به سمت تحول دیجیتال امکان پذیر است.

مهندس بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات نیز اظهار داشت: در تلاش هستیم از همین امروز، برای تلکام بعدی برنامه ریزی کرده و با بهترشدن شرایط، زمینه ی ورود شرکت های خصوصی از کشورهای همسایه و کشورهای خارجی را فراهم کنیم.
در ادامه این مراسم، آیین اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه تلکام در سالن ۷ گروه مخابرات ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا