این ربات دوست داشتنی برای شما! (+فیلم و عکس)

این بازوی رباتیک ماژولار امکان استفاده از هوش مصنوعی، چاپ سه بعدی، حکاکی با لیزر، و رباتیک را فراهم می کند.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – شرکت هیونیت (HUENIT) کمپینی را در وب سایت کیک استارتر برای فروش یک بازوی رباتیک ماژولار با نامی مشابه نام شرکت راه اندازی کرده است. این ربات یک ابزار چند منظوره است که برای انجام وظایف کوچک در محل کار یا خانه طراحی شده و به هوش مصنوعی مجهز شده است.

 

 

با استفاده از هیونیت می توانید کارهای مختلفی از فیلمبرداری محتوای ویدیویی تا خلق نمونه های اولیه با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی، نقاشی کشیدن یا حکاکی با لیزر روی محصولات برای کسب و کارتان را انجام دهید. اگر در خانه به کمک نیاز دارید، هیونیت می تواند از شما پشتیبانی کرده و کارهای ساده ای مانند هم زدن غذا را انجام دهد.

هیونیت؛ بازوی رباتیک با ماژول های مختلف

این بازوی رباتیک ماژولار جدید امکان استفاده از هوش مصنوعی، چاپ سه بعدی، حکاکی با لیزر، و رباتیک را فراهم می کند تا ایده های خلاقانه خود را ساده و سریع به واقعیت تبدیل کنید.

ویژگی های هیونیت

بازوی رباتیک هیونیت می تواند تا ۷۵۰ گرم وزن را بلند کند، ۳۹۰ میلیمتر باز شود و با سرعت ۵۰۰ میلیمتر بر ثانیه حرکت کند. ابزارهای مختلفی می توانند در انتهای بازو اضافه شوند. ماژول دوربین هوش مصنوعی توانایی تشخیص چهره، تشخیص رنگ، طبقه بندی تصویر، تشخیص اشیا، ردیابی خط، و موارد دیگر را دارد.

هیونیت؛ بازوی رباتیک با ماژول های مختلف

ماژول های قابل اتصال دیگر شامل لیزری پر قدرت برای حکاکی و برش، ماژول چاپگر سه بعدی با عملکرد تراز خودکار، و ماژول نگهدارنده قلم می شوند. همچنین، هیونیت دارای یک پمپ مکش داخلی است که می تواند بدون اتصال اضافی استفاده شود.

افزون بر این، کاربران می توانند ماژول های مورد نیاز خود را طراحی کنند. از دیگر ویژگی های هیونیت می توان به تغییر خودکار ابزار، نرم افزار و صفحه نمایش لمسی، و اتصال وای فای و بلوتوث اشاره کرد.

هیونیت؛ بازوی رباتیک با ماژول های مختلف

هیونیت؛ بازوی رباتیک با ماژول های مختلف

هیونیت؛ بازوی رباتیک با ماژول های مختلف

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا