توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در آکادمی همراه اول

آکادمی همراه‌ اپراتور اول با جذب بیش از ۵۰ هزار نفر کاربر تخصصی و برگزاری بیش از ۳۰ رویداد و دوره آموزشی، برترین شرکت ایرانی فعال در حوزه توسعه و بهبود ارتباط کسب‌و‌کارها با جامعه آکادمیک کشور شناخته شد.

موبنا؛ نرگس‌السادات حجازیان – آکادمی همراه اول که با هدف تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی‌انسانی در اکوسیستم دیجیتال – برای نخستین‌بار در تابستان سال ۹۹ – آغاز به‌کار کرد؛ هم‌اکنون بیش از ۵۰ هزار کاربر تخصصی دارد و توانسته از این طریق صدها نفر را با فضای کسب‌و‌کار دیجیتال در کشورمان آشنا کند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد طی یک سال اخیر بیش از ۱۰ هزار متقاضی کارآموزی در آکادمی همراه شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۱۰۰ کارآموز توانسته‌اند، فرایند‌های جاری این آکادمی را با موفقیت پشت‌سر گذاشته و فعالیت‌ حرفه‌ای‌شان را در همراه اول آغاز کنند.

بد نیست بدانید به‌لحاظ آماری دوره‌های پیشین آکادمی همراه شامل دو دوره اول و دوم کارآموزی است. در دوره نخست که خرداد تا شهریور ۱۴۰۰ برگزار شده، تعداد ۴۰ موقعیت مختلف ارائه شده بود. در این دوره ۶ هزار و ۱۸۹ نفر درخواست خود را ثبت‌ کرده‌اند و سه هزار و ۴۴۶ رزومه منحصر‌بفرد هم دریافت شده که از این تعداد بیش از ۱۵۰ نفر مصاحبه داشته‌اند و ۳۹ نفر نیز پذیرفته شده‌اند.

توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در آکادمی همراه اول

دوره دوم شهریور تا آذر ۱۴۰۰ برگزار شده و تعداد موقعیت‌ها از ۴۰ به ۱۰۰ مورد افزایش یافته است و نزدیک به ۱۰ هزار نفر نیز درخواست خود را ثبت کرده‌اند.

در این دوره تعداد روزمه‌های منحصربفرد پنج هزار و ۶۴۹ مورد بوده و بیش از ۵۰۰ مصاحبه نیز برگزار شده و ۶۹ نفر نیز توانسته با احراز شرایط، در لیست پذیرفته‌ شده‌ها قرار بگیرند.

درخصوص آکادمی همراه لازم به ذکر است این آکادمی دو رویکرد اصلی «آموزش تخصصی» و «کارآموزی تخصصی» راه‌اندازی شده است. این آکادمی با توجه به اهمیت ارائه آموزش‌های با کیفیت در مجموعه همراه اول با رویکرد ارتقای مهارت‌های سرمایه‌انسانی که در بخش‌های گوناگون این مجموعه فعالیت می‌کنند و ورود به حوزه‌ ارائه خدمات آموزشی برای تربیت نسل‌های جوان و جدید که در سال‌های آینده به این خانواده بزرگ اضافه خواهند شد، فعالیتش را دنبال کرده‌ است.

دوره‌های کارآموزی همراه اول شامل یک دوره‌ی چهار ماهه، با هدف افزایش تجربه‌ کاری و مهارت‌افزایی در میان دانشجویان و فارغ‌التحصلان جویای کار است. دوره‌های کارآموزی نیز هر سال در سه نوبت توسط آکادمی همراه برگزار می‌شود.

توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در آکادمی همراه اول

متقاضیان پس از ثبت درخواست، از طریق آزمون آنلاین، بررسی رزومه و مصاحبه‌های تخصصی، ارزیابی و نفرات برتر وارد دوره‌ کارآموزی در خانواده بزرگ همراه اول می‌شوند. کارآموزان در طول دوره توسط منتورها و تسهیلگران تخصصی، به صورت ۳۶۰درجه ارزیابی شده و در انتهای دوره، در صورت رضایت از عملکرد، وارد فرایند جذب در همراه اول می‌شوند.

گفتنی است این آکادمی به پشتوانه تجربه آموزش و توسعه نیروی انسانی همراه‌ اول می‌کوشد نیازهای آموزشی عمومی، تخصصی و شکاف میان تحصیلات آکادمیک و فضای کار را پوشش دهد. آکادمی همراه در این راستا با همکاری اساتید برجسته کشور، دوره‌های آموزشی با‌کیفیت در حوزه‌های مختلف تهیه‌کرده ‌است. علاوه‌بر‌این برای تقویت مهارت‌های تخصصی بازار کار و بهبود رزومه متقاضیان دوره‌های کار‌آموزی را در بخش‌های مختلف همراه اول برگزار‌ می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا