رسیدن به راه‌حل‌های نوآورانه از مسیر توسعه مخابرات ایران می‌گذرد

مدیرعامل شرکت فناپ تلکام با حضور در نمایشگاه تلکام و در گفت وگو با رسانه « تی وی ما» اظهار داشت : رسیدن به راه حل های نوآورانه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از مسیر توسعه همه جانبه مجموعه مخابرات ایران می گذرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری مخابرات درنمایشگاه تلکام، مهندس فیضی، مدیرعامل وقت شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران دردهه گذشته تلاش کرده تا همزمان با تغییر فناوری های حوزه ثابت وسیار گام بردارد ، اما متاسفانه تورم و هزینه ها چندین برابر شده و با ثابت ماندن تعرفه ها در مجموعه مخابرات حقیقتا با یک حرکت جهادی توانسته است سرپا مانده و ادامه فعالیت دهد.

وی افزود: با توجه به آشنایی با حوزه فناوری و مدیریت برآن، به دولت و تصمیم سازان حوزه ارتباطات یادآور می شوم که راه رسیدن به رشد رده های مختلف توسعه فناوری ، توجه به مخابرات و رفع چالش های آن است.

مهندس فیضی با بیان اینکه حوزه ارتباطات در کشور ما با دنیا متفاوت است ، گفت: ارتباطات باعث شفاف سازی فرایندها می شود و در کشور ما با توجه به مطرح شدن بحث شفاف سازی در مجلس و دولت، به نظر می رسد زمان آن رسیده که ارتباطات همگام با دنیا پیشرفت کند.

مدیرعامل فناپ تلکام در مورد فرصت های فعالیت کسب کارهای نوین و وضعیت تلکام امسال گفت: تلکام هنوز به اشل فعالیت قبل از کرونا نرسیده اما آینده در این حوزه بسیار روشن است.

وی افزود: حوزه ارتباطات همانند یک مسابقه دومیدانی است که یک گام عقب ماندن باعث شکست کامل می شود. بنابراین حتی یک روز یا یک دقیقه تاخیر در ورود فناوری های نوین به کشور روا نیست و باید بدانیم که رسیدن به لبه فناوری ، از هر لحاظ به نفع کشور به ویژه در حوزه اقتصاد دیجیتال است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا