به دنبال بهبود وضعیت زیرساخت‌های مخابراتی در تمام حوزه‌های ارتباطی در سراسر کشور هستیم

مهندس محمد جعفر چنگائی، مدیر عامل شرکت شسکام در گفتگو با رسانه خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام اظهار داشت: این شرکت به عنوان یکی از مهم ترین شرکت های اقماری مخابرات، با حمایت های مدیران ارشد مخابرات به دنبال بهبود وضعیت زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی در بخش های ثابت و سیار در سراسر کشور است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام، مدیر عامل شرکت شسکام با اشاره به لزوم اتخاد راه حل های فناورانه برای حل مشکلات حوزهICT کشور گفت: شرکت شسکام به عنوان شرکت سرمایه گذاری کارکنان ارتباطات و مخابرات، تمام وظایف عملیاتی شرکت مخابرات ایران را در بخش تجهیزات و توسعه بر عهده دارد.

وی افزود: در حوزه ثابت و در حوزه نگهداری سیار و زیر ساخت های مخابراتی، شرکت شسکام نقش اصلی را در مجموعه مخابرات بر عهده دارد.

چنگایی با قدردانی از حمایت های مجموعه شرکت مخابرات در حوزه های مختلف از شرکت شسکام گفت: در حوزه قراردادی نیروی انسانی و مباحث درون سازمانی نیز فعالیت های مناسبی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه های ثابت، شبکه کابل هوایی و فرایندهایی که موجب تحقق رضایتمندی مشتریان می شود شرکت شسکام فعالیت ویژه ای دارد.

مدیرعامل شسکام اظهار داشت: حوزه فعالیت شرکت شسکام بسیار گسترده است و با استراتژی مشخص این شرکت و همچنین فعالیت های بهتر مجموعه مخابرات، شرکت شسکام قابلیت تبدیل به یکی از بزرگترین مجموعه های پیشران فنی و مخابراتی کشور را دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا