سرمایه‌گذاری مهمترین چالش اپراتورهای ارتباطی دنیا

مهندس بابک تراکمه، عضو هیئت مدیره همراه اول با حضور در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱، در گفت وگو با رسانه «تی وی ما» شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: مهمترین چالش اپراتورهای ارتباطی سرمایه گذاری ست زیرا که با توجه به پیشرفت های فناوری در دنیا اگر نتوانیم به موقع توسعه داشته باشیم و به فناوری های روز دنیا نرسیم، به ازای هر سال، دهها سال عقب خواهیم ماند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱، مهندس تراکمه، ضمن بیان مطلب فوق ، اظهار داشت: با توجه به نرخ ارز و هزینه های ارزی که با هزینه ها و تعرفه های اپراتورها همخوانی ندارد، اپراتورهای ارتباطی در ایران با چالش های بسیاری در توسعه و ارایه خدمات به روز مواجه هستند که باید بامدیریت مناسب هم توسعه داشته باشند و هم به گونه ای نرخ هزینه ها ودرآمد را مدیریت کنند که مصرف کننده هم متضرر نشود.

وی به دستاوردهای همراه اول در نمایشگاه امسال اشاره کرد وگفت : همراه اول امسال با شعار ۵G در نمایشگاه تلکام امسال حضور یافته است و با هدف ارایه خدمات نوین مخابراتی و ارتباطی به مشتریان خود ، به عرضه خدمات و سرویس های جدید به مخاطبین می پردازد.

مهندس تراکمه اظهار داشت: مرکز نوآوری همراه اول در نمایشگاه نیز حضور چشم گیری داشته و مجموعه شرکت های مرتبط با همراه اول دستاورهای خود را به مشتریان ارایه می کند.

عضو هیئت مدیره همراه اول خاطر نشان کرد: اگر شرکت های حاضر در نمایشگاه بتوانند محصولات مورد نیاز بنگاه های ارتباطی کشور را بومی سازی کنند و به گونه ای خدمات و محصولات خود را به مخاطبان عرضه کنند که زمانی که مخاطبان از نمایشگاه خارج می شوند سوالات در ذهن خود را پاسخ داده باشند ؛ تلکام به اهداف خود رسیده است .
وی همچنین به کارآفرین ها و شرکت های دانش بنیان توصیه کرد که تلکام فرصت خوبی ست که ظرفیت های بخش آی سی تی را رصد و برای تولید و شکل گیری کسب وکارهای نو ، برنامه ریزی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا