انتقال زنجیره تامین و محتوای فاخر به مشتریان با زیرساخت مخابرات از کارهای ویژه کاراشاپ است

دکتر علمایی مدیرعامل شرکت گسترش خدمات ارتباطات کاراشاپ گفت: علاوه بر ارائه سرویس های ارزش افزوده در حوزه صوت و دیتا با انتقال زنجیره تامین برای استارتاپ ها و حمایت از تولید محتوای فاخر برای مشتریان، از بازار استارتاپی کشور حمایت ویژه ای به عمل می آوریم.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱، دکتر سید احمد علمایی با حضور در استودیو “تی وی ما” و گفتگو با رسانه خبری مخابرات اظهار داشت: شرکت کاراشاپ با هدف توسعه خدمات “وس” مبتنی بر ارزش افزوده کار می کند و هدف آن رساندن زنجیره تامین ارزش مخابرات به مشتریان است.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران تا کنون توسعه خدمات را در حوزه صوت و دیتا داشته است و با فعالیت های شرکت کاراشاپ، پلتفرم هایی با زیرساخت مخابرات برای شرکت هایی که در حوزه فناوری هستند فراهم می شود.

علمایی گفت: شرکت ها با هزینه پایین تر، از زیرساخت قوی و متمرکز شرکت مخابرات ایران استفاده می کنند تا محتوای فاخر را به مشتریان اراده دهند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت گسترش خدمات ارتباطات کاراشاپ سرویس های ارزش افزوده بر بستر صوت را ارائه می دهد و با گسترش این سرویس ها، ارائه سرویس های پیامکی ، متنی، استریم های حوزه آگهی و تهیه مدیای مختص شرکت مخابرات ایران برای ارتباط با مشتریان در دست طراحی و اجرا است.

دکتر علمایی گفت: ارائه سوپر اپلیکیشنی که تمامی خدمات مخابرات را به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار دهد از جمله برنامه های مهم این حوزه است که در قالب برند “دیجیتما” تا ۲۲ بهمن سال جاری آماده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گسترش خدمات ارتباطات کاراشاپ با اشاره به اینکه شرکت هایی که در قالب استارتاپ می توانند خدمات اراده دهند از مشتریان با لقوه ما هستند اذعان داشت: این شرکت ها با حضور در نمایشگاه، تفاهم نامه هایی اجرا و انجام می هند . همچنین با توجه به گسترش روز افزون بازار ارتباطات کشور، فعالیت های شرکت کاراشاپ نیز برای عقد قرارداد های جدید به سرعت توسعه می یابد.

دکتر علمایی در توجیه استارتاپ ها و شتاب دهنده ها گفت: این استارتاپ ها می توانند از مارکت مخابرات استفاده کنند و ایده خود را به محصول تبدیل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا