تامین زیرساخت تمام سازمان‌های دولتی و خصوصی در کشور برعهده مخابرات تهران است

مهندس ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران ؛ با حضور در نمایشگاه تلکام و گفت وگو با رسانه « تی وی ما» مخابرات اظهار داشت: مخابرات تهران با ۷و نیم میلیون مشترک تلفن ثابت و بیش از یک میلیون باند پهن مشتریان ، نقش اصلی را در رونق روزافزون بازار ارتباطات کشور برعهده دارد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام، مهندس ملک جعفریان با اشاره به وسعت فعالیت های مرکز مخابرا ت تهران و وجود هشت منطقه در این استان، گفت: با رجوع به گذشته بیست ساله، تمام تراکنش ها و پرداخت های قبوض و دیگر نیازمندی های مخابراتی شهروندان به طور حضوری انجام می شد، اما اکنون عرضه خدمات و فعالیت های مخابرات در عرصه زیرساختی در دو سال گذشته کاملا دیجیتالی شده و به اندازه ای فرهنگ ارتباطی دگرگون شده است.

وی افزود: تمام سازمان های دولتی و خصوصی از زیرساخت های مجهز مخابراتی استفاده می کنند و علاوه برآن ، تمام پارک های فناوری و پردیس های دانشگاه های معتبر به زیرساخت های FTTH مخابرات مجهز شده اند.

ملک جعفریان همچنین اظهار داشت: نقش انکار ناپذیرمخابرات منطقه تهران در توسعه ارتباطات کشور مشخص است و در این راستا، بخش تجاری منطقه تهران در نظر دارد با اطلاع رسانی، تمام استارتاپ ها وشرکت‌های دانش بنیان را به صورت تخصصی دعوت به همکاری کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا