ارگ تلکام در تحقق تولید داخل نقش اساسی دارد

دکتر میراسماعیلی، مدیرعامل شرکت ارگ تلکام ، با توضیح فعالیت های این شرکت اظهار داشت: تولید مودم های مورد نیاز شرکت مخابرات ایران از جمله ADSL و تکنولوژی های جدید در حوزه FTTH و فناوری هایی برمبنای وایرلس از مهمترین تولیدات شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید است که در تحقق تولید داخل وحمایت از صنایع داخلی نقش مهمی دارد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام، دکترمیراسماعیلی ضمن اعلام مطلب فوق، بیان کرد: در مرکز تحقیقات ارگ تلکام، فعالیت های گسترده ای در حوزه خدمات مبتنی بر اینترنت ارایه می شود.
وی افزود: تلکام امسال به وسعت تلکام های قبلی نیست و علت اصلی آن کوچک شدن بازار ارتباطات با عدم تغییر تعرفه درصنعت مخابرات است.
دکتر میراسماعیلی اظهار داشت: امیدواریم با اقتصادی شدن فعالیت های مخابرات، شرکت های زیرمجموعه این شرکت مادر تخصصی نیز به حرکت درآیند و در نتیجه بازار ارتباطات کشور گسترش بیشتری یابد.
مدیرعامل شرکت ارگ تلکام همچنین بیان کرد: دیدارها وگفت وگوهای رو در رو با مدیران ارشد حوزه ICT ،بسیار کمک کننده است و این امکان در نمایشگاه تلکام فراهم است.
وی در توصیف تعامل با مخابرات گفت: از بیست سال گذشته تاکنون با مجموعه مخابرات ایران، فعالیت های مستقیم داشته ایم و در تمام شرایط کنار مخابرات به عنوان بهترین مشتری خود باقی مانده ایم.
میراسماعیلی افزود: آینده صنعت ارتباطات در جهان ، با حذف شکاف دیجیتالی موجود، بسیار روشن است و کشور ما نیز در صنعت ثابت وسیار تنها با FMC می تواند همگام با اپراتورهای جهانی پیش رود.
مدیرعامل شرکت ارگ تلکام اظهار داشت: استارتاپ ها از فضای فعلی شرکت ها در حوزه ICT نا امید نشده و به فعالیت بی وقفه خود ادامه دهند چرا که با سیاست های اعلام شده در دولت جدید و حمایت از صنعت مخابرات، بازار ارتباطات، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان نیز به یک دگرگونی اساسی خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا