امکان گسترش همکاری‌های فناوری‌محور بین ایران و روسیه وجود دارد

دکتر رجب صفراوف ، رئیس شورای عالی تجارت روسیه و رئیس مرکز مطالعات ایران در روسیه با حضور در نمایشگاه تلکام تهران ۲۰۲۱ ضمن حضور در رسانه تی وی ما و گفت وگو با مدیران شرکت مخابرات ایران، گفت : لازمه گسترش همکاری ها، شناسایی توانمندی هاو فرصت های هم افزایی بین دو کشور برای گسترش ارتباطات فناوری محور است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱، دکتر رجب صفراوف با توجه به نزدیکی سیاست های کشور ایران با روسیه و تحریم های ظالمانه آمریکا و اروپا، علیه روسیه و ایران، یکی از اقدامات مهم در دو کشور، استفاده از همکاری های ممکن است.

وی افزود: ارایه و معرفی گزارشی از امکانات و توانمندی های شرکت های ایرانی در کشور روسیه و نمایشگاه های بین المللی راهی برای ارتباطات بیشتر است.

صفر اوف افزود: در همین راستا، بسیاری از شرکت های روسی نیز می توانند با استفاده از نیروی انسانی متخصص ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات، پروژه های خود را به انجام رسانند.
امکان گسترش همکاری‌های فناوری‌محور بین ایران و روسیه وجود دارد

رییس شورای عالی تجارت روسیه، خاطر نشان کرد: مزیت رقابتی ایران در حوزه فناوری اطلاعات بسیار زیاد است وشرکت های روسی حتما در نمایشگاه تلکام سال آینده حضور خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا