آیگپ در بیست و دومین نمایشگاه ایران تلکام

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (ایران تلکام) از تاریخ ۲ الی ۵ دی ماه سال جاری برگزار می شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی آیگپ، نمایشگاه ایران تلکام امسال از تاریخ ۲ الی ۵ دی ماه برگزار خواهد شد. مجوز برگزاری نمایشگاه، امسال رسما از اوایل مهرماه صادر و تاکید شده است که با توجه به پروتکل‌های بهداشتی برگزارشود.

این دوره از نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی نیز با هدف تعامل با بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و با محصولات متنوع و ارائه سرویس های مختلف برگزار خواهد شد.

آیگپ به عنوان یکی از شرکت‌های دانش بنیان، امسال در نمایشگاه ایران تلکام، در پاویون مخصوص شرکت های دانش بنیان، سالن ۷، میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

گروه کیان ایرانیان، با ارائه محصولات متنوعی همچون دورمی، چاپار، آیگپ تی وی، فین تک، شارژیت، کلابیک، درایب و … و همچنین محصول ویژه آیگپ که تنها پیام رسان ایرانی متن باز در خاورمیانه است، همواره پیشرو در تولید سیستم‌های اطلاعاتی مختلف تحت وب و موبایل و طراحی و پیاده سازی بزرگترین پیامرسان بومی ایران بوده است.

اپلیکیشن آیگپ در تمامی سیستم‌ عامل‌های ویندوز، اندروید، لینوکس، مک و آیفون قابل استفاده بوده و اولین پیام رسان بومی در حال توسعه در زمینه‌های مختلف هوش مصنوعی (AI) است که در نظر دارد از این قابلیت اپلیکیشن خود نیز در کنار سایر امکانات آیگپ در ایران تلکام ۱۴۰۰ رونمایی کند.

آیگپ با این محصول منحصربفرد (AI) و سایر امکانات و خدمات ویژه‌اش در کنار ارائه سایر محصولات گروه کیان آماده میزبانی از کلیه محققان، علاقه مندان و بازدید کنندگان محترم از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات (ایران تلکام) در محل نمایشگاه دائمی بین‌المللی تهران، پاویون شرکت های دانش بنیان، سالن ۷ است.

بازدیدکنندگان گرامی می‌توانند از صبح روز پنجشنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۰ در نمایشگاه ایران تلکام، میهمان غرفه آیگپ باشند و از جزئیات محصولات گروه دانش بنیان کیان اطلاع حاصل کنند و همچنین از برنامه های ویژه در نظر گرفته شده برای بازدیدکنندگان محترم بهره مند شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا