متفاوت‌ترین مراسم رونمایی از خودروهای چینی! (+فیلم و عکس)

بازدیدکنندگان با استفاده از عینک های فناورانه نه تنها با شخصیت های اصلی داستان “زوتوپیا” تفریح می کنند بلکه با قابلیت های خودرو را نیز به شکل دیگر آشنا می شوند.

موبنا؛ مازیار دانیالی وولینگ یکی از کمپانی های خودروسازی فعال در کشور چین است که ارتباطات نزدیکی نیز با جنرال موتورز دارد. این کمپانی سال گذشته یک خودروی کوچک الکتریکی با نام مینی ایی ویی را در بازار چین ارائه کرد که در گروه خودروی عصر ایران نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.(اینجا)

قلب الکتریکی، ابعاد و طراحی جعبه ای، این محصول وولینگ را تبدیل به گزینه ای مناسب برای شهرهای آلوده(کیفیت هوا) و شلوغ می کند. توجه به همین فاکتورها موجب شده تا وولینگ تولید این گروه از محصولات را در برنامه کار خود داشته باشد.

اخیرا و همزمان با برگزاری نمایشگاه خودروی تیانجین(چین)، شاهد رونمایی از یک الکتریکی کوچک دیگر توسط وولینگ بودیم که نانو ایی ویی نسخه زوتوپیا نامگذاری شده است.

فیلم تبلیغاتی خودرو

 

 

زوتوپیا اشاره به یک انیمیشن داستانی موفق از کمپانی والت دیزنی دارد که تم اصلی برای معرفی نسخه تولید محدود نانو ایی ویی وولینگ بوده است.

با توجه به اطلاعات موجود، از نسخه مذکور نانو ایی ویی فقط ۵۰۰۰ دستگاه تولید می شود و قیمت رسمی آن برابر با ۹۴۰۰ دلار است.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۲۴۹۷ میلیمتر در طول، ۱۵۲۶ میلیمتر در عرض و ۱۶۱۶ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با ۱۶۰۰ میلیمتر است.

موتور الکتریکی آن نیز از یک باتری ۶.۶ کیلووات ساعت انرژی مورد نیاز خود را تامین می کند. برد حرکتی با یک بار شارژ کامل حدود ۳۰۵ کیلومتر محاسبه شده است. شارژ کامل باتری نیز ۴.۵ ساعت برآورد شده است.

میزان خروجی پیشرانه برابر با ۳۲ اسب بخار و گشتاور ۸۵ نیوتن متر است.

بیشینه سرعت وولینگ کوچک برابر با ۱۰۰ کیلومتر برساعت است.

از امکانات خودرو می توان به نمایشگر ۷ اینچی در کنسول جلو، سیستم پارک اتوماتیک، هماهنگی با نرم افزار تلفن هوشمند، سیستم کنترل دمای باتری هوشمند، پایداری الکترونیکی هنگام رانندگی، نشانگر فشار باد لاستیک ها، دستیار ترمز، دستیار حرکت در سربالایی، ای بی اس، ایی بی دیی، رادار عقب و … اشاره کرد.

شاسی خودرو با استفاده از فولاد تقویت شده شکل گرفته که مقاومت بالایی را برای آن به همراه دارد. در بدنه نیز حدود ۴۰ درصد خودرو با استفاده از فولاد تقویت شده شکل گرفته است.

همراه هر یک از مدل های وولینگ با توجه به تم مرتبط در انیمیشن زوتوپیا یک کیف سفری شامل ۸ وسیله ارائه می شود که در نوع خود جذاب و دیدنی است.

معرفی خودروی کوچک چینی نسخه کارتونی!/ کمپانی وولینگ با استفاده از متاورس متفات ترین رونمایی را ارائه کرد(+فیلم و عکس)

متاورس و خلاقیت در معرفی یک محصول به سبک آینده!

اما یک نکته جالب در رابطه با معرفی وولینگ نسخه زوتوپیا به استفاده خلاقانه از متاورس در نمایشگاه تیانجین مربوط می شود. بازدیدکنندگان با استفاده از عینک های فناورانه نه تنها با شخصیت های اصلی داستان زوتوپیا تفریح می کنند بلکه با قابلیت های خودرو را نیز به شکل دیگر آشنا می شوند.

 

 

فیلم مربوط به نسخه استاندارد نانو ایی ویی

 

 

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا