برندی مجازی که برای فضای متاورس کفش‌های کتانی تولید می‌کند! (+عکس)

این تصمیم نشان می دهد که نایکی نیز درست مانند بسیاری از فعالان عرصه پیشرفت های تکنولوژیک، به سوی مراحل بعدی برای ایجاد دارایی های دیجیتال در حرکت است.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – آخرین خبرهای رسیده از دنیای متاورس به غول پوشاک ورزشی دنیا یعنی مارک تجاری نایکی و خرید اخیر آن باز می گردد. این شرکت یک طراح کفش های کتانی مجازی به نام RTFKT (با تلفظ آرتیفکت) را به عنوان زیر مجموعه جدید خود معرفی کرده است.

این تصمیم نشان می دهد که نایکی نیز درست مانند بسیاری از فعالان عرصه پیشرفت های تکنولوژیک، به سوی مراحل بعدی برای ایجاد دارایی های دیجیتال در حرکت است. این برند در حال حاضر حق ثبت اختراع کفش های دیجیتال با قابلیت بلاک چین را از سال ۲۰۱۹ در اختیار دارد.

برندی مجازی که برای فضای متاورس کفش‌های کتانی تولید می‌کند! (+عکس)

john donahoe مدیر عامل اجرایی نایکی در خصوص این سرمایه گذاری می گوید: این خرید گام دیگری است که تحول دیجیتال برند ما را تسریع می کند و این بستر را مهیا می سازد تا تکامل ورزش، خلاقیت، بازی و فرهنگ را به ورزشکاران و مصرف کنندگان خود هدیه دهیم. از این رو در حال جذب تیمی بسیار با استعداد از خالقین فناوری و طراحان خبره هستیم تا با پیشرفت آرتیفکت ردپای دیجیتال و قابلیت های مرتبط نایکی را تقویت کنیم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا