خودروی جذاب چینی که می‌توانست جایگزین ام‌وی‌ام ۱۱۰ باشد! (+عکس)

این محصول از منظر ابعاد برابر با ۳۲۰۰ میلیمتر در طول، ۱۶۷۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۵۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل یکی محصولات ارزان و کوچک کمپانی چری را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که کیو کیو آیس کریم نام داشته و جزئیاتش اینجا برای مطالعه در دسترس قرار دارد.

چری یک خودروی کوچک دیگر با نام ایی کیو۱ را نیز در کارنامه خود دارد که البته با نام لیتل آنت نیز شناسایی می شود. باتوجه به حضور طولانی انواع مدل های ام وی ام ۱۱۰ در بازار ایران، جایگزینی ایی کیو۱ که برتری های زیادی نسبت به خودروی نامبرده در بازار ایران دارد می توانست مدنظر قرار بگیرد.

این محصول از منظر ابعاد برابر با ۳۲۰۰ میلیمتر در طول، ۱۶۷۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۵۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

فاصله بین محورها برابر با ۲۱۵۰ میلیمتر و ارتفاع از سطح زمین ۱۲۰ میلیمتر محاسبه شده است.

ایی کیو۱ با توجه به تریم از ۹۹۵ تا ۱۰۱۵ کیلوگرم وزن دارد.

رینگ های آلومینیومی(آپشن) در اندازه ۱۵ اینچی ارائه می شوند.

مهمترین ویژگی لیتیل آنت به پیشرانه الکتریکی ۴۱ اسب بخاری مربوط می شود که این خودرو را با توجه به ابعاد کوچکش تبدیل به گزینه مناسب شهرهای شلوغ و آلوده می کند.

انرژی مورد نیاز پیشرانه از باتری ۳۵ کیلووات ساعت لیتیومی تامین می شود که برای شارژ آن با شارژر عادی حدود ۷ ساعت زمان نیاز است.

بیشینه سرعت برابر با ۱۰۰ کیلومتر و در بخش جعبه دنده از نمونه تک سرعته استفاده شده است.

سیستم ترمز در چرخ جلو دیسکی و در عقب کاسه ای است.

فضای داخل کابین لیتل آنت، کوچک و بسیار جذاب است. هرچند در قسمت های زیادی از پلاستیک دارای بافت سخت استفاده شده اما تنوع رنگی و فناورانه های این محیط جمع و جور به خوبی نواقص را پوشش می دهد تا حس حضور در یک خودروی مد روز تداعی شود.

از امکانات کابین می توان به نمایشگر اطلاعات کیلومتر دیجیتال از نوع لامپ ال ایی دیی، نمایشگر اصلی لمسی سیستم سرگرمی، استراحتگاه دست ردیف جلو، سیستم تهویه، استارت دکمه ای، ناوبری ماهواره ای، بلوتوث، تهویه و گرم کن صندلی ردیف جلو، فرمان چرم، دکمه های تنظیمی روی فرمان، پاور ویندوز ردیف جلو،گرم کن آینه ها به همراه تنظیم الکتریکی و … اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز امکاناتی مانند: سیستم ضد سرقت، رادار پارک عقب، دوربین عقب، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی، ایربگ ردیف جلو و ایزوفیکس صندلی کودک قابل ذکر هستند.

این خودرو در بازار چین در محدوده ۱۰ هزار دلار قیمت دارد.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا