از مکالمه رایگان نامحدود تا ۲۵۰ هزار تومان اعتبار هدیه

همراه اول این روزها به مناسبت‌ روز دانشجو به تمامی مشترکان فعلی و جدید سیمکارت‌های ویژه دانشجویی و جوانان تا پایان آذر ماه اعتبار ۲۵۰ هزار تومانی هدیه می‌دهد.

موبنا؛ محمدرضا حبیبیان – مشترکان فعلی سیمکارت‌های دانشجویی و جوانان تا پایان آذر ماه پس از ثبت‌نام در سایت آکادمی همراه اول به نشانی www.hamrah.academy این اعتبار ۲۵۰ هزار تومانی را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنند. متقاضیان جدید هم می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش و خدمات اپراتور اول یا فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی Shop.mci.ir اقدام به خرید سیمکارت های ویژه دانشجویی یا جوانان کنند که اعتبار آکادمی برای آن‌ها حداکثر تا چهار روز پس از فعال‌سازی سیمکارت تخصیص داده می‌شود.

از مکالمه رایگان نامحدود تا 250 هزار تومان اعتبار هدیه

گفتنی است «سیمکارت دانشجویی» همراه اول صرفاً به دانشجویان تعلق می‌گیرد و هر فرد تنها یک‌بار می‌تواند از این طرح استفاده کند؛ ازجمله مزایای دیگر این سیمکارت ها امکان فعال‌سازی رایگان طرح «جمعه‌های رؤیایی» و همچنین برقراری مکالمه و پیامک داخل شبکه دانشجویی با تخفیف است. «سیمکارت جوانان» همراه اول هم صرفاً به افراد با سن ۱۸ تا ۳۰ سال تعلق می‌گیرد که در حال حاضر سیمکارت جوانان ندارند.

از مکالمه رایگان نامحدود تا 250 هزار تومان اعتبار هدیه

در خصوص سیمکارت‌های ویژه دانشجویان بد نیست بدانید همراه اول به جهت جلب رضایت مشترکان خود، اقدام به عرضه سیمکارت‌های ویژه دانشجویان کرده تا ضمن حمایت از این قشر، گامی در جهت کاهش هزینه ارتباطات آنان و ارتقای هویت دیجیتال بردارد. سیمکارت دانشجو همراه اول، از نوع اعتباری بوده و ۲۰ هزار تومان قیمت دارد، اما در حال حاضر با تخفیف ۵۰ درصدی و به قیمت ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

از مکالمه رایگان نامحدود تا 250 هزار تومان اعتبار هدیه

سیمکارت دانشجویی چه مزایایی دارد؟

بسته خوش‌آمدگویی سیمکارت دانشجویی همراه اول شامل اینترنت رایگان، اعتبار اولیه، مکالمه رایگان و تخفیف ویژه در تعرفه پیامک است. این سیمکارت چهار هزار تومان اعتبار اولیه دارد که پس از اولین شارژ، ۱۰ هزار تومان دیگر در قالب هدیه به اعتبار آن افزوده می‌شود. همچنین با خرید سیمکارت دانشجویی یک بسته اینترنت یک گیگابایتی یک ماهه و ماهانه چهار گیگابایت اینترنت به مدت ۶ ماه (۲۴ گیگابایت درمجموع) به دانشجویان اختصاص می‌یابد.

جمعه‌های رؤیایی چیست؟

یکی دیگر از امکانات این سیمکارت، طرح جمعه‌های رؤیایی است که مزیتی قابل‌توجه بالأخص برای دانشجویانی است که با حضوری شدن دانشگاه‌ها، از شهر و خانواده خود دور می‌شوند. مشترکین سیمکارت دانشجو با فعال‌سازی رایگان این طرح که تا پایان اسفند ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت، می‌توانند از امکان مکالمه رایگان نامحدود داخل شبکه(شبکه همراه اول و تلفن ثابت) در روزهای جمعه بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است مشترکان این سیم‌کارت با شماره‌گیری کد دستوری #۴۴*۱۰* می‌توانند به‌صورت رایگان طرح جمعه‌های رؤیایی را روی سیم‌کارت خود فعال کنند.

یکی از اهداف همراه اول برای ارائه سیمکارت ویژه دانشجویان، کاهش هزینه‌های ارتباطی آن‌ها است. از همین روی تمام تعرفه‌های مکالمه و ارسال پیامک مابین سیمکارت‌های دانشجویی شامل تخفیف ویژه نسبت به تعرفه‌های داخل شبکه است.

نحوه خرید سیمکارت دانشجوییاز مکالمه رایگان نامحدود تا 250 هزار تومان اعتبار هدیه

همین ابتدا لازم است تأکید کنیم سیمکارت دانشجویی صرفاً به دانشجویان تعلق می‌گیرد. هر فرد تنها یک‌بار می‌تواند از این طرح استفاده کند و در صورت خرید بیشتر امکان فعال‌سازی وجود نخواهد داشت. سیمکارت ویژه دانشجو همراه اول را می‌توانید به دو طریق تهیه کنید. روش اول حضوری بوده و باید با مدارک هویتی خود به همراه‌کارت دانشجویی، به یکی از مراکز فروش و خدمات همراه اول در سراسر کشور مراجعه کنید. اما اگر با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ترجیح می‌دهید در خانه بمانید، می‌توانید از طریق فروشگاه همراه اول این سیمکارت را تهیه کنید که به‌صورت رایگان برای شما ارسال می‌شود.

پس از مراجعه به فروشگاه همراه اول و انتخاب سیمکارت ویژه دانشجویی، بایستی پیش‌ کد و سرشماره سیمکارت را انتخاب و سپس از بین شماره‌های نمایش داده شده، شماره دلخواهتان را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا