چرخ زندگی به کام شما می‌چرخد

برای خانواده‌ای مثل ما که هم نسبت به سلامت رژیم و مواد غذایی‌مان حساس هستیم و هم فرزندان پرجنب‌وجوشی داریم که عادت به برداشتن خوراکی‌هایشان از یخچال دارند، از میان انواع لوازمی که به چرخش چرخ زندگی‌مان کمک می‌کنند، یخچال مسلما محوری‌ترین نقش را دارد.

موبنا – یکی از اصلی‌ترین شعارهای من در زندگی این بوده که تلاش کنم چرخ زندگی را همیشه به کام خودم بچرخانم. پس واضح است که در انتخاب اصلی‌ترین وسیله خانه، همین اصل را محور انتخابم قرار داده باشم. نتیجه اینکه از نسل قدیمی‌تر یخچال‌ها که صرفا مکانی سرد برای نگهداری موادغذایی بودند عبور کردم و به سراغ نسل امروزی و پیشرفته یخچال‌های سامسونگ رفتم که با انواع قابلیت‌هایشان به حفظ و سلامت و تازگی مواد غذایی کمک می‌کنند.

 

چرخشی برای زندگی راحت‌تر 

یکی از فناوری‌های کاربردی و فوق‌العاده در ساید‌بای‌ساید RS25 (RS51) سامسونگ قابلیت Twin Cooling Plus است. در این فناوری با چرخاندن دو جریان هوای جداگانه و دو سیستم کنترل دمای دقیق، میزان رطوبت بهینه در یخچال و فریزر کاملا حفظ می‌شود. سیستم سرمایشی ‎Twin Cooling Plus‎ می‌تواند با ‎حفظ ۷۰٪ رطوبت‎، در مقایسه با یخچال‌های معمولی، محیط بسیار مساعدی را برای حفظ و نگهداری مواد غذایی تازه در یخچال مهیا ‌کند. در این سیستم گردش هوای بخش یخچال و فریزر از هم جداست و رطوبت مواد داخل یخچال تا ۷۰٪ حفظ می‌شود در حالی که در یخچال های معمولی و قدیمی رطوبت تنها تا ۳۰٪ حفظ می‌شود. یعنی در یخچال RS25 سامسونگ میوه‌ها و سبزیجات تا دو برابر بیشتر تازه می‌مانند و در نتیجه مواد غذایی را به شکل تازه‌تر و سالم‌تری مصرف می‌کنید.

چرخ زندگی به کام شما می‌چرخد

جریانی از هوای تازه

فناوریMulti Flow  یا «جریان چندگانه» هم در یخچال RS25 (RS51) سامسونگ یک قابلیت بسیار کاربردی است. با فناوریMulti Flow  این اطمینان را خواهید داشت که تمامی مواد در همه قفسه و کشوها به یک اندازه خنک می‌شوند و دمای دستگاه همیشه بر روی یک مقدار ثابت و یکنواخت حفظ می‌شود. در نتیجه مواد غذایی برای مدت زمان طولانی تری تازه می‌مانند.

جریان هوای چندگانه از طریق دریچه‌هایی کوچک که در هر قفسه وجود دارد باعث می‌شوند که دمایی یکسان در سراسر یخچال حفظ شود. این سیستم با خنک کردن کل نقاط در همه محفظه‌ها به صورت همزمان، کمک می‌کند تا مواد غذایی‌تان به مدت بیشتر و تازه‌تر حفظ و نگهداری شود.

چرخ زندگی به کام شما می‌چرخد

شما هم چرخ زندگی را به کام خودتان بچرخانید

اگر فضای مناسبی در آشپزخانه دارید و نیاز به یخچال بزرگتری هم دارید، ساید بای سایدهای FSR  سامسونگ بهترین گزینه برای شماست. ضمنا در شرایط فعلی که رفت و آمد هم سخت شده است شما می‌توانید مقادیر زیادی از خریدتان را دریخچال‌های ۷۶۵ لیتری سری FSR جا دهید و تا مدت‌ها از تازه و مغذی بودن آن مطمئن باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا