شیشه آکواریوم چیست؟

امروز در دنیای مدرن افراد بسیاری در خانه های خود از حیوانات نگهداری می کنند. آکواریوم و ماهی ها زیبایی و لذت بیشتری برای همه دارد. از این رو صنایع شیشه و آینه رامادر با ارائه بهترین خدمات شیشه آکواریوم در طرح های مختلف را طراحی می کند.

برای ساخت شیشه آکواریوم ۳۰×۲۰ از شیشه ای استفاده می‌کنیم که ضخامت آن ۶ میل است یا مثلاً آکواریوم ۵۰×۱۰۰ ضخامت شیشه ۱۰ میل دارد.

نکته حائز اهمیت آن است که بایستی ضخامت مناسبی بسته به متراژ آکواریوم تعبیه شود. چرا که به دلیل بالا بودن حجم آب داخل آکواریوم فشار زیادی به شیشه ها وارد می شود.

در طی مراحل تولید شیشه آکواریوم ابتدا طرح و ابعاد آن توسط متقاضی هماهنگ می شود.

در مرحله دوم  ضخامت مناسب توسطCNC  برش داده می شود. جالب است بدانید که دستگاهCNC   هنگام برش شیشه دقت بالایی دارد .

بعد از برش شیشه آکواریوم بایستی بر اساس الگوی آنها به وسیله چسب مخصوص خود آکواریوم ها به هم متصل شوند. جالب است بدانید حتی اگر یک نقطه در مرحله چسب زدن جا گذاشته شود، ممکن است با گذشت زمان کوتاهی آب از داخل آکواریوم خارج شود و حوادث خطرناک را به وجود بیاورد.

انواع شیشه آکواریوم

  • شیشه ی آکواریوم خم

  • شیشه ی آکواریوم سکوریت

  • شیشه ی آکواریوم گرد

  • شیشه ی آکواریوم استوانه ای

  • شیشه ی آکواریوم رنگی

  • شیشه ی آکواریوم کریستال

  • شیشه ی آکواریوم طرح دار

 

قیمت شیشه آکواریوم

همانطور که گفته شد آکواریوم در طرح ها و رنگ ها مختلف بر اساس اندازه و ابعاد گفته شده توسط متقاضی ساخته می شود که هر کدام با توجه به دقت و ظرافت و زمانبر بودن خود قیمت متفاوتی دارد.

شما می توانید با متخصصان ما در شرکت رامادُر در ارتباط بوده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

تعویض شیشه شکسته چیست

اگر شیشه های مورد استفاده شما شکسته شود و شما قصد تعویض آن را داشته باشید با توجه به این نکته که شیشه مورد استفاده شما از نوع شیشه خام و معمولی بوده است می توانید راحت تر اقدام به تعویض شیشه شکسته کنید.

همانطور که گفته شد ماده شکننده که همان شیشه است، بر اثر عواملی همچون سهل انگاری، حوادث طبیعی یا هر موضوع دیگری ممکن است شکسته شود.

شیشه آکواریوم چیست؟

شیشه خرد شده بسیار خطرناک است. برای تعویض شیشه شکسته به مواردی همچون آگاهی از نوع فریم آن که آهنی، آلومینیوم یا چوبی است و جدا کردن شیشه شکسته های آن و سپس جایگزین شیشه جدید پرداخته می شود.

همانطور که گفته شد خرده‌های شیشه بسیار خطرناک و برنده می باشند. پس در هنگام شکستن آن توجه داشته باشید که بایستی هنگام تعویض شیشه شکسته از دستکش استاندارد استفاده کنید.

اگر در هنگام تعویض شیشه شکسته شیشه مورد نظر خام یا معمولی باشد، به راحتی می توان با مراجعه به شیشه برها شیشه مورد نظر را تعویض کرد.

اما اگر شیشه از نوع خام نباشد، شرایط متفاوت‌تری پیش رو دارید. چراکه نمی توانید به تنهایی و راحتی به تعویض شیشه شکسته بپردازید. به دلیل اینکه شیشه ای مانند سکوریت، میرال، لمینت شکسته باید توسط تکنسین های مجرب تعویض شود.

برای تعویض شیشه بالکن، بایستی نکات ضروری را رعایت کرد. باید بدانید که قرار دادن مجدد شیشه امری تخصصی می باشد. چرا که اگر ضربه ای نامتوازن به آن وارد شود می‌تواند منجر به شکستن مجدد شود.

حتی یک مورد کوچک در هنگام تعویض شیشه شکسته در مغازه، سهل انگاری شود در تمامی مواردی مانند  ابعاد، جاسازی و … می‌تواند ضررهای مالی و جسمی به شما وارد کند.

قیمت تعویض شیشه شکسته

همانطور که در بالاتر گفته شد تعویض شیشه بستگی به عوامل مختلف دارد.

از سری از عوامل موثر در قیمت می‌توان به مواردی همچون نوع شیشه ای که مصرف می شود، ابعاد آن، یراق آلات و نیز توجه به نیاز یا عدم نیاز به فریم اشاره کرد.

متقاضیان می توانند با تماس و ارتباط با شرکت رامادر مشاوره و هماهنگی های لازم را با توجه به بررسی دقیق پروژه اقدام به تعویض شیشه کنند.

پس از تولید و طی شدن تمام مراحل برای تعویض در تاریخ معینی گروه نصب رامادُر به محل شما اعزام می شوند و پروژه را تکمیل می‌کنند.

تنظیمات برد درب اتوماتیک چیست

تعمیر تنظیمات برد درب اتوماتیک به صورت دستی و شخصی کاری سخت و زمانبر است.

در دنیای امروز با گسترش و پیشرفت تکنولوژی و رشد در تمامی امور ها راه هایی برای تنظیم برد درب اتوماتیک به صورت سریع و برای راحتی بشر به وجود آمده است.

درب های اتوماتیک یک چشم الکترونیک یا دستگاه کارتخوان دارند و از این رو فرآیند باز و بسته شدن آنها آسان و سریع است.

این ویژگی منحصر به فرد آن ها باعث شده که استفاده درب اتوماتیک برای افراد سالمند و معلول بسیار کارآمد و کاربردی باشد.

شیشه آکواریوم چیست؟

موقعیت نصب و تنظیم برد درب اتوماتیک

مزیت منحصر به فرد تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک می تواند این باشد که در بیشتر زمان ها بر اساس خواست و نظر متقاضی که می تواند در هر اندازه ای ساخته شود. در انتخاب رنگ نیز تنوع بسیاری وجود دارد.

  • مواردی همچون موقعیت نصب و متریالی که برای آن استفاده شده در هنگام نصب و تنظیم برد توجه شود.

  • اگر هر کدام از تیغه ها آسیب ببیند، به آسانی می‌توان آن را تعمیر کرد.

نکته حائز اهمیت آن است که اگر برق قطع شود هیچ نگرانی وجود ندارد. به این خاطر که این درب ها دارای یک اهرم دستی هستند که به وسیله آن این درو باز و بسته می شود.

در اکثر زمان ها گروه تکنسین بخش تعمیر و تنظیم برد درب اتوماتیک رامادُر به سرعت اختلال را به راحتی برطرف می کنند.

کارشناسان ما تجهیزات و موارد مورد نیاز را برای تعمیر و تنظیم قطعه آسیب دیده با متقاضی در میان می گذارند.

خدمات ارائه شده برای تنظیم سیستم های درب اتوماتیک شامل مواردی همچون تنظیم برد درب اتوماتیک، کرکره های برقی پارکینگ، کرکره های اتوماتیک، درب های اتوماتیک و درب برقی است.

دکمه بازگشت به بالا