اینجا بهشتی در نزدیکی سواحل قطر است! (+عکس)

اقامتگاه لوکس جزیره موز در نزدیکی ساحل شهر دوحه قطر قرار دارد.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – ویلاهای روی آب، شن های سفید و آب فیروزه ای شفاف و زیبای اقیانوس لزوما مواردی نیستند که هنگام تصور سفر به شهر دوحه در کشور قطر در ذهن انسان نقش بندند.

اما درست در نزدیکی سواحل پایتخت قطر، یکی از بهترین مقاصد گردشگری قرار دارد که همه این موارد و بسیاری چیزهای دیگر را ارائه می کند.

این جزیره هلالی شکل به نام “جزیره موز” از زمان افتتاح در سال ۲۰۱۵ به یک مقصد برتر برای گردشگرانی که در پی تجمل و خوشگذرانی هستند، تبدیل شده است.

این جزیره تفریحی لوکس که توسط شرکت آنانتارا مستقر در تایلند اداره می شود، مدعی در اختیار داشتن تنها خانه های ییلاقی یا بانگالو روی آب در قطر است که برخی از آنها با تراس های استراحت و استخرهای خصوصی به خوبی تجهیز شده اند.

دنیای آرامش

جزیره موز در نگاه نخست با ویلاهای لوکس و مشرف به دریا و امکانات رفاهی و سرگرمی مختلف خود احساسی شبیه به حضور در جزیره مالدیو را برای گردشگران ایجاد می کند.

دسترسی به این اقامتگاه لوکس با استفاده از قایق های دوبدنه (کاتامرن) از بندر دوحه که در نزدیکی موزه هنرهای اسلامی قرار دارد یا از طریق قایق های تفریحی خصوصی امکان‌پذیر است.

افرادی که قایق های تفریحی خصوصی را انتخاب می کنند با خدمه خوش برخورد قایق مواجه شده و طی سفر کوتاه خود با قهوه عربی، خرما و آب از آنها پذیرایی می شود.

حدود ۲۰ دقیقه بعد، مهمانان وارد جزیره ای ۱۳ جریبی (۵.۲ هکتار) شده و دنیایی از آرامش در اختیار آنها خواهد بود.

تعداد ۱۴۱ اتاق مهمان، ویلا و بانگالو موجود در جزیره موز با طراحی های عربی تزئین شده و دارای حمام های لوکس هستند. پرده هایی با قابلیت کنترل اتوماتیک، تلویزیون های صفحه تخت، و دستگاه های قهوه ساز از دیگر امکانات آنها هستند.

چشم اندازی فوق العاده به اقیانوس در اتاق هایی بزرگ و همچنین رستورانی روی آب که تجربه خوردن غذا و مشاهده شنا کردن ماهی ها در زیر پای افراد را ممکن می کند، توجه هر گردشگری را به سوی خود جلب می کند.

تفریحات غیر ساحلی

زمانی که گردشگران در ساحل خصوصی ۸۰۰ متری جزیره استراحت نمی کنند، همچنان می توانند از فهرستی طولانی از فعالیت های فضای باز لذت ببرند.

غواصی، غواصی سطحی، کایاک سواری، پاروزنی ایستاده، و تجربه موج سواری در یک شبیه ساز از جمله گزینه هایی هستند که می توان مد نظر قرار داد.

افرادی که به دنبال مواردی آرامش بخش‌تر هستند تاب سواری در آب های کم عمق یکی از بهترین گزینه ها برای آنها محسوب می شود.

تور چای عصرگاهی، طراحی تم برای صرف غذا ویژه مناسب های خاص و کسب آرامش در اسپا از دیگر گزینه هایی هستند که این اقامتگاه لوکس ارائه می کند.

در شرایطی که الکل در جزیره موز سرو نمی شود اما گردشگران می توانند از نوشیدنی های مختلف میوه ای در کنار استخر تالابی، انجام ورزش های ساحلی و همچنین بازی گلف لذت ببرند. رستوران های این جزیره نیز انواع مختلف غذاها از نمونه های سنتی خاورمیانه ای و آسیایی تا غذاهای آمریکایی و اروپایی را ارائه می کنند.

ناوگانی از خودروهای الکتریکی کوچک نیز همواره در دسترس هستند تا مهمانان را به مقصد مورد نظر خود برسانند.

موارد مورد علاقه خانواده

اگر به بازی گلف زیر نور خورشید علاقه ای ندارید می توانید از فعالیت های زیرسقف موجود در جزیره موز لذت ببرید.

کسب آرامش در مرکز سلامت و اسپای جزیره، امتحان کردن مهارت های خود در سالن بولینگ، تفریحات سالنی مانند بیلیارد و فوتبال دستی یا تماشای فیلم در یک سالن سینمای منحصر به فرد ۲۰ نفره از جمله گزینه هایی هستند که می توانید مد نظر قرار دهید.

همچنین، سینمایی مخصوص نمایش فیلم های کودکان و باشگاه های کودکان دارای امکانات تفریحی و سرگرمی مختلف در دسترس هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا