آیا مایباخ خاص‌ترین آفرودر جهان را تولید می‌کند؟! (+عکس و فیلم)

ابلو که سابقه حضور در کمپانی مطرح لویی ویتون را در سابقه خود دارد در ۲۸ نوامبر پس از سال ها مبارزه با بیماری سرطان، فوت کرد.

موبنا؛ مازیار دانیالی – “پروژه مایباخ” نام یک مدل مفهومی از مرسدس بنز است که توسط ویرجیل ابلو طراح مد آمریکایی ارائه شده، رونمایی کرد. ابلو که سابقه حضور در کمپانی مطرح لویی ویتون را در سابقه خود دارد در ۲۸ نوامبر پس از سال ها مبارزه با بیماری سرطان، فوت کرد.

حاصل همکاری ابلو با گروه مایباخ یک آفرودر لوکس با لاستیک های درشت، ریل روی سقف و سایر تجهیزاتی است که در خودروهای جان سخت بیراهه نورد مشاهده می کنیم.  البته قلب این مایباخ نیز کاملا الکتریکی است.

 

 

اگر ارتفاع زیاد از سطح زمین و جزئیات آفرودی را کنار بگذاریم، با یک محصول در کلاس کوپه سر و کار داریم با درپوش موتور بسیار کشیده که البته فراتر از یک ورق فلزی رنگ شده، خواهد بود زیرا جای خود را به یک پوشش شفاف داده که زیر آن پنل های خورشیدی قرار گرفته اند.

داخل کابین نیز طراحی کاملا متفاوتی دارد. همه چیز به رنگ خاکی کار شده است. صندلی ها ابرهای داخلی و دوخت سیلندر دارند که به نظر راحت می آیند و البته این طراحی میزان خستگی ناشی از تکان های شدید مسیر را کاهش می دهد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ صندلی ها قابلیت تغییر حالت کامل دارند که آنرا تبدیل به یک تخت می کند.

نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی در اندازه بزرگ و با طراحی مخفی نیز در نوع خود متفاوت و جالب است یک قطب نمای کلاسیک نیز در کنسول اصلی جلو جانمایی شده است.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا