دانلود بازی اکشن-بتل رویال پابجی: ایالت جدید اندروید!

PUBG: NEW STATE – پابجی: ایالت جدید نسخه ای دیگر از مجموعه محبوب و انقلابی PUBG است که بالاخره بعد از ماه ها انتظار و شایعات زیاد سرانجام در روز یازدهم از ماه یازدهم سال ۲۰۲۱ میلادی به صورت رسمی منتشر شد و نسخه جهانی آن در دسترس همه بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفت.

موبنا – این بازی قبل از انتشار رسمی به صورت Pre-register و به صورت بسیار محدود در دسترس قرار داشت اما بعد از تاریخ انتشار جهانی به صورت عمومی در دسترس تمام بازیکنان سراسر جهان قرار گرفت. مسئولیت ساخت و انتشار این بازی بر عهده استودیوی کره ای KRAFTON, Inc. بوده است. این بازی بیشتر از دو سال در دست توسعه بوده و سازندگان آن گفته اند که این بازی قرار است تجربه مشابه نسخه اصلی PUBG که با نام PUBG Mobile شناخته می شود را با بهبودهای فراوانی مجدداً برای بازیکنان و علاقه مندان به عناوین بتل رویال فراهم کند. اگر از طرفداران این بازی هستید و مثل میلیون ها بازیکن دیگر در سراسر دنیا برای این بازی روزشماری کرده اید، با ما در ادامه همراه باشید تا با یکدیگر نگاهی به ویژگی های این عنوان جذاب و به شدت حرفه ای بی اندازیم. قبل از هر چیز بهتر است این نکته را فراموش نکنید که بازی PUBG: NEW STATE – پابجی نیو استیت نه صرفاً یک بروزرسانی جدید، بلکه یک بازی کاملاً مستقل از بازی اصلی یعنی PUBG Mobile به شمار می رود. سازندگان بازی مدعی شده اند که در نسخه جدید این بازی ها با نسل جدیدی از بازی های بتل رویال رو به رو هستیم.

 

دانلود بازی اکشن-بتل رویال پابجی: ایالت جدید اندروید!

PUBG: NEW STATE محبوبیت انقلابی بازی PUBG را با سرعت زیادتری افزایش داده و با قابلیت ها و بخش های جدیدش می تواند دل هر گیمر بتل رویالی را برباید! این بازی ماه ها در انتظار انتشار بود و همین مسئله باعث شد تا میلیون ها بازیکن در نقاط مختلف کره زمین برای انتشار این بازی لحظه شماری کنند. شاید باور کردنش سخت باشد اما این بازی تنها در چند ساعت بعد از انتشار موفق شد تا از مرز ۵ میلیون دانلود در گوگل پلی عبور کند و در اولین روز انتشار چندین میلیون بازیکن به آن ملحق شوند. این مسئله سبب شده تا در اغلب اوقات برای اتصال به یکی از سرورهای بازی و پیدا کردن یک بازی با نزدیک به ۱۰۰ نفر بازیکن دیگر فقط چند ثانیه صبر کنید! از جمله بزرگترین تغییرات قابل توجه این بازی نسبت به قسمت های قبلی اضافه شدن سرورهای قوی تر و سریع تر و سرورهایی در نقاط مختلف است. بازی به صورت اتوماتیک موقعیت مکانی شما را تشخیص داده و سرور پیشنهادی مخصوص را به شما معرفی می کند. خوشبختانه در زمان انتشار سرورهایی در کشورهایی نزدیک به ایران هم برای این بازی وجود دارند و این یعنی بازیکنان ایرانی می توانند با پینگ بهتری این بازی را تجربه کنند.

دانلود بازی اکشن-بتل رویال پابجی: ایالت جدید اندروید!

البته اینکه آیا در آینده چه تغییراتی در سرورهای بازی صورت بگیرد مشخص نیست. بازی PUBG: NEW STATE – پابجی نیو استیت با سبک و سیاقی مشابه قسمت های قبلی در سبک نبردهای بتل رویال طراحی شده است. گرافیک بازی بهبودهای نسبی زیادی داشته اما سبک اصلی بازی مثل قبل باقی مانده است. با این حال شاهد اضافه شدن بخش ها، آیتم ها و ویژگی های جدیدی در گیم پلی بازی هستیم. در این بازی می توانید در کنار ده ها بازیکن دیگر در نبردهای بتل رویال شرکت کنید و در نقشه های جدید و هیجان انگیز در نبردهایی به شدت مهیج و حساس با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. استودیوی KRAFTON در ساخت این بازی از فناوری هوشمند گرافیکی جدیدی موسوم به global illumination بهره برده که در نتیجه آن جزئیات گرافیکی بازی و حالات فیزیکی در آن واقع گرایانه تر شده است. به همین خاطر می توان گفت که بازی PUBG: NEW STATE بدون شک جزو گرافیکی ترین و حرفه ای ترین بازی های موبایلی است. لطفاً قبل از دانلود بازی حتماً نکاتی که در قسمت پایین گفته شده را با دقت بخوانید.

دانلود بازی اکشن-بتل رویال پابجی: ایالت جدید اندروید!

نکات تکمیلی:

  1. بازی PUBG: NEW STATE به صورت آنلاین است و امکان اجرای آن بدون اینترنت وجود ندارد.
  2. بازی بدون دیتای جداگانه و در قالب یک فایل APK حجیم عرضه شده است. به همین خاطر مدت زمان نصب بازی زیاد خواهد بود.
  3. در اولین اجرای بازی باید دیتایی جداگانه با حجم های متغیر (بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ مگابایت) را از داخل بازی دریافت کنید.
  4. برای نصب و اجرای بازی باید حتماً گزینه Developers Option در دستگاه اندرویدی شما غیرفعال باشد در غیر این صورت مجاز به اجرای بازی نخواهید بود.
  5. در حال حاضر سرورهای بازی بدون نیاز به تغییر IP و یا استفاده از اپلیکیشن های دیگر برای گیمرهای ایرانی در دسترس است.
  6. بازی سرورهای مختلفی دارد و پینگ هرکدام رو به روی آن ها نوشته شده است. سرورهایی را انتخاب کنید که عدد پینگ کمتری دارند.
  7. این بازی به هیچ وجه هک یا مود نمی شود.

دانلود بازی اکشن-بتل رویال پابجی: ایالت جدید اندروید!

حداقل مشخصات مورد نیاز برای اجرای بازی پابجی نیو استیت:

  • پردازنده (CPU) از نوع ۶۴ بیتی (arm64=ARM64=AARCH64)
  • ۲ گیگابایت حافظه RAM
  • اندروید ۶.۰
  • پشتیبانی از Open GL 3.1 و Vulkan 1.1

نکته: برای اینکه متوجه شوید دستگاه شما قابلیت اجرای این بازی را دارد یا خیر، مشخصات درج شده در بالا را با مشخصات دستگاه خود مقایسه کنید. برای این کار می توانید به راحتی با کمک اپلیکیشن هایی مثل CPU-Z مشخصات دستگاه خود را به طور کامل مشاهده کنید.

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۱۳۵۵ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا