کمپین «بدنت رو آپگرید کن» سامسونگ به پایان رسید

کمپین «بدنت رو آپگرید کن» سامسونگ با شرکت بیش از ۷ هزار نفر به کار خود پایان داد.

موبنا – سامسونگ از شهریور ماه امسال کمپینی را با هدف تشویق کاربران به انجام ورزش‌های خانگی آغاز کرد. این کمپین به مدت ۶ هفته و با ۵ چالش هفتگی برگزار شد. پس از ۶ هفته تمرین و ورزش، در مرحله چالش نهایی دو نفر برتر کمپین شناخته شدند و گوشی هوشمند گلکسی S21 Ultra سامسونگ را به عنوان جایزه نهایی دریافت کردند.

هر هفته تمرینات ورزشی توسط مربیان حرفه‌ای آموزش داده می‌شد که ویدئوهای آن در صفحه اینستاگرام سامسونگ (samsungir) و وبسایت این شرکت قرار می‌گرفت. علاقه‌مندان با انجام تمرینات ورزشی و بارگذاری ویدئوهای آن در این کمپین شرکت می‌کردند.

کمپین «بدنت رو آپگرید کن» سامسونگ به پایان رسید

نزدیک به ۳۰ ویدئوی آموزشی به مدت ۶۰۰ دقیقه در وبسایت و اینستاگرام سامسونگ قرار گرفت تا علاقه‌مندان با تمرینات ورزشی مبتدی و پیشرفته آشنا شوند. ویدئوهای کمپین در مجموع بیش از ۵۰۰ هزار بار دیده شد. برای افزایش آمادگی بدنی شرکت‌کنندگان در کمپین، هر روز یک ویدئو تمرینی و هر جمعه نیر تمرین لایو از اینستاگرام سامسونگ پخش می‌شد. این ویدئوها در پایان ۵ هفته آمار ۲۵۰ هزار بیننده و زمان کلی ۳۰۰ دقیقه‌ای را به ثبت رساندند. در مجموع محتواهای کمپین در صفحات مختلف اینستاگرام ۹ میلیون بار توسط کاربران این شبکه اجتماعی دیده شد.

کمپین «بدنت رو آپگرید کن» سامسونگ به پایان رسید

تمرینات و چالش‌های این کمپین توسط دو مربی حرفه‌ای تناسب اندام ایران انجام می‌شد. میثم شفیعی، مربی بین‌المللی تناسب اندام و چهره برتر مدیريت ورزش كشور در سال ٩٨ در کنار غزل ماهانی، قهرمان کشوری دو و میدانی و کارشناس ارشد بیومکانیک ورزشی علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان کمپین «بدنت رو آپگرید کن» را همراهی کردند.

کمپین «بدنت رو آپگرید کن» سامسونگ به پایان رسید

اهداف و جوایز کمپین

همه‌گیری بیماری و پیامدهای آن باعث شد تا سامسونگ به منظور ایجاد انگیزه و سلامت روحی و جسمی در افراد، مسابقات و چالش‌های ورزشی را در قالب کمپین «بدنت رو آپگرید کن» برگزار کند.

برگزاری چالش‌های جمعی انگیزه‌های زیادی در میان علاقه‌مندان ایجاد کرد تا ورزش کردن در خانه را شروع و با جدیت پیگیری کنند. کمپین «بدنت رو آپگرید کن» بستر مناسبی را فراهم کرد تا علاقه‌مندان با انجام تمرینات و ورزش‌های خانگی، در این روزهای سخت تجربه‌ای متفاوت، سالم و سرشار از هیجان را داشته باشند.

کمپین «بدنت رو آپگرید کن» سامسونگ به پایان رسید

در طول برگزاری این کمپین ۱۲ جایزه به نفرات برتر اهدا شد. در پایان هر هفته و پس از انجام چالش‌های هفتگی، به دو نفر از برترین ویدئوها جوایزی شامل ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch Active 2، Watch3 و هدفون‌های گلکسی Buds2 و Buds Live اهدا شد. همچنین در پایان هفته پنجم (انتهای کمپین) دو نفر برتر چالش نهایی گوشی گلکسی S21 Ultra سامسونگ را دریافت کردند.

برای اطلاع از برنامه‌ها و کمپین‌های آینده سامسونگ می‌توانید به صفحه اینستاگرام سامسونگ به نشانی samsungir یا وب سایت این شرکت به آدرس  www.samsung.com/iran مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا