اوانو برای انجام هر تراکنش در این اپلیکیشن آیفون ۱۳، مک‌بوک و اپل واچ جایزه می‌دهد

کاربران اپلیکیشن اوانو تا پایان آذرماه فرصت دارند با انجام هر تراکنش در قرعه‌کشی آیفون ۱۳، مک‌بوک، اپل واچ، آیپد و ایرپاد شرکت کنند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اوانو، کاربران اپلیکیشن اوانو می توانند از امروز اول آذر تا پایان آذرماه با انجام هر تراکنش در بخش های مختلف این اپلیکیشن در قرعه کشی آیفون ۱۳، مک بوک، اپل واچ، آیپد و ایرپاد شرکت کنند.

کاربران در این بازه زمانی، با خرید حداقل یک شارژ در اپلیکیشن اوانو برای سیم کارت های اعتباری همراه اول ، ایرانسل و رایتل در قرعه کشی آیفون ۱۳ شرکت داده می شوند و با انجام حداقل یک تراکنش کارت به کارت در قرعه کشی آیپد شرکت می کنند.

همچنین کاربرانی که در آذرماه در اپلیکیشن اوانو حداقل یک بسته اینترنت خریداری کنند در قرعه کشی ایرپاد، کاربرانی که حداقل یک قبض پرداخت کنند در قرعه کشی اپل واچ و کاربرانی که از سرویس فروشگاه آنلاین اوانو حداقل یک خرید انجام دهند در قرعه کشی مک بوک شرکت داده می شوند.

گفتنی است حضور کاربران در قرعه کشی ها محدودیت ندارد و هر کاربر می تواند با انجام هر تراکنش در هر کدام از ۵ قرعه کشی شرکت کند و همچنین با انجام تمام تراکنش ها در تمام قرعه کشی ها شرکت کند.

به طور مثال کاربران با انجام تراکنش کارت به کارت تنها در قرعه کشی آیپد شرکت می کنند و در صورتی که قصد شرکت در قرعه کشی آیفون ۱۳ را نیز دارند باید حداقل یک تراکنش خرید شارژ نیز انجام دهند.

برای نصب اپلیکیشن اوانو می توانید از طریق https://ewano.app  اوانو را نصب کرده و تا پایان آذرماه با انجام هر تراکنش در قرعه کشی شرکت کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا