پیشرانه ۳ سیلندر جدید و عملکرد فوق‌العاده برای یک شاسی‌بلند ژاپنی(+عکس)

جالب آنکه این پیشرانه ۳ سیلندر در مقایسه با پیشرانه قبلی که ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی است به مراتب عملکرد بهتری دارد.

موبنا؛ مازیار دانیالی – در مطلب مربوط به معرفی نیسان روگ ۲۰۲۱، آخرین ویژگی های این محصول مورد بررسی قرار گرفت که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. اکنون مدل ۲۰۲۲ این کراس اوور ژاپنی معرفی شده که یک تغییر مهم در مقایسه با نمونه قبلی را همراه خود دارد و آن به پیشرانه مربوط می شود.

روگ ۲۰۲۲ از تپنده ۱.۵ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ استفاده می کند که جذابیت های یک کراس اوور باکیفیت کم مصرف را پیش روی مشتری قرار خواهد داد.

روگ 2022؛ پیشرانه 3 سیلندر جدید و عملکرد فوق العاده برای یک شاسی بلند ژاپنی(+عکس)

این پیشرانه برابر با ۲۰۱ اسب بخار خروجی و ۲۲۵ پوندفوت گشتاور تولید می کند که آماری چشمگیر برای روگ محسوب می شود.

قیمت پایه این خودرو حدود ۲۸ هزار دلار در بازار آمریکا است.

جالب آنکه این پیشرانه ۳ سیلندر در مقایسه با پیشرانه قبلی که ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی است به مراتب عملکرد بهتری دارد. پیشرانه ۲.۵ لیتری نیسان برابر با ۱۸۱ اسب بخار خروجی و ۱۸۱ پوندفوت گشتاور دارد.

در بخش جعبه دنده نیز از نمونه بروز شده سی وی تی استفاده شده که واکنش های بهتری را به نمایش می گذارد.

سامانه تمام چرخ محرک در وضعیت فعال قرار دارد و شاخص مصرف سوخت برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۸.۴ لیتر، در بزرگراه ۶.۹ لیتر و در حالت ترکیبی ۷.۵ لیتر گزارش شده است.

آمار مصرف سوخت پیشرانه قبلی روگ بدین شرح است: شاخص مصرف سوخت برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر ۹ لیتر، در بزرگراه ۶.۹ لیتر و در حالت ترکیبی ۸.۱ لیتر گزارش شده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا