خداحافظی هوآوی با سیستم عامل اندروید

هوآوی نیز به عرصه شخصی سازی سیستم عامل ها پا گذاشت و مدت هاست که با سیستم عامل اندرویدی خداحافظی کرده است و در دنیای رقابتی رو در روی اندروید قرار گرفته است.

سیستم عامل جدید هواوی که از سال  ۲۰۱۲ رونمایی شده بود و به عنوان یک سیستم عامل داخلی کاربرد داشت در سال ۲۰۱۹ به دنیای تکنولوژی معرفی شد. سیستم عامل هارمونی هواوی تمام گجت های خانگی و تلفن های همراه هواوی را پوشش می دهد. ابتدا نسخه ۱.۰ هواوی برای گجت های خانگی به کار رفت و نسخه ۲.۰ در گوشی های هوشمند نیز ارایه شد. متنوع ترین برندهای تبلت، لپ تاپ و گوشی را می توانید در بزرگترین فروشگاه لوازم الکترونیکی لیپک پیدا کنید. لیپک خرید امن و به صرفه را به شما مژده می دهد. بنابراین می توانید بهترین خرید گوشی از لیپک را داشته باشید.

معرفی سیستم عامل Harmoney هواوی

ابتدا سیستم عامل هارمونی  در تلویزیون های هوشمند کاربرد داشت که با نام تجاری Honor Vision شروع به کار کرد. سیستم عامل تازه وارد هواوی  ترکیبی از ios و اندروید را نیز در خود گنجانده است. از نظر ظاهری و زیبایی، طراحی و رنگ بندی، شباهت هایی به سیستم عامل EMUI هواوی و البته سیستم عامل اندروید دارد. اما به طور کلی با آن ها متفاوت است . طبق اعلام وبسایت هواوی، سیستم عامل هارمونی در بیشتر دستگاه های هوشمند راه اندازی خواهد شد. و قصد دارد در نسخه های بعدی قابلیت های هیجان انگیزی را به آن اضافه کند. توانایی صحبت کردن به زبان های دیگر جزو اهداف آینده این شرکت است  که به ارتباطات معنای متفاوتی خواهد بخشید. به طور کلی سیستم عامل هارمونی نقاط قوت اندروید را به ارث برده و تقویت کرده است بنابراین قابلیت های بهتری نسبت به اندروید ارایه می دهد.

ویژگی های سیستم عامل هارمونی در یک نگاه

  • امنیت بالای سیستم عامل
  • سرعت بالا
  • بسیار سبک
  • ظاهری زیبا
  • عملکرد روان
  • فونت های هارمونی او اس
  • خانه هوشمند
  • Task center
  • کنترل پنل
  • Super Device

پشتیبانی از چندین دستگاه ( با شعار همه در یکی)

خداحافظی هوآوی با سیستم عامل اندروید

هواوی ویژگی خاص Super Device به نقاط قوت هارمونی او اس اضافه کرده است . ویژگی سوپر دیوایس در سیستم عامل هارمونی این قابلیت را دارد که بر روی چندین دستگاه به طور همزمان مانند تلویزیون، گوشی یا اسپیکر متصل شوند. و به این صورت دستگاه ها به صورت یکپارچه عمل می کنند. تا کاربران از طریق یک دستگاه راحت تر ، ایمن تر و روان تر کار کنند. شما می توانید به طور همزمان به  اسپیکر و هندزفری هواووی           جفت شده و از موسیقی مورد علاقه تان لذت ببرید.

امنیت بالای سیستم عامل

احراز هویت در سیستم عامل هارمونی در اولویت است. سیستم عامل هارمونی براساس هسته میکروکرنل طراحی شده است که در آن امنیت را تضمین کرده سرعت را افزایش می دهد. و این ویژگی ها سیستم عامل نوپای هواوی را یک سر و گردن از رقیب قدیمی خود یعنی اندروید بالاتر نگاه می داد. خرید تبلت با سیستم عامل هارمونی

عملکرد روان هارمونی OS

روانی سیستم عامل نقطه قوت دیگر سیستم عامل هارمونی به شمار می رود که در این مسیر نیز عملکرد قدرتمندی را به رقیب خود نشان داده است. البته جای تعجبی ندارد زیرا هواوی بسیاری هوشمندانه با در نظرگرفتن نقاط ضعف و پررنگ کردن نقاط برجسته اندروید توانسته است این چنین خوش بدرخشد. و این سیستم عامل روانی را مدیون میکروکرنل است. همچنین این سیستم عامل را می توانید در تبلت هواوی نیز نصب کرده از قابلیت های آن استفاده کنید. همانطور که می دانید روانی یک سیستم عامل تجربه هیجان انگیز یک بازی را می سازد. شما با سیستم عامل هارمونی می توانید رویای یک بازی روان و بدون لگ را به واقعیت تبدیل کنید.

پشتیبانی از متن باز

هارمونی یک پلتفرم متن باز است تا با کمک توسعه دهندگان در سراسر دنیا، سیستم عامل هارمونی گسترش پیدا کند.

اندروید و هارمونی در تقابل با یکدیگر

خداحافظی هوآوی با سیستم عامل اندروید

سوال این جا مطرح می شود که آیا سیستم عامل هارمونی می تواند جای اندروید را تصاحب کند؟  پاسخ به این سئوال نیاز به زمان دارد. و نمی توان در این باره نظر قطعی داد زیرا سیستم عامل های اندروید و ios سال هاست در این عرصه بین کاربران ثابت شده اند. به خصوص گوشی های اندرویدی گلکسی سامسونگ و ردمی شیائومی که محبوبیت زیادی بین مردم دارند. مثلا بین گوشی های ردمی شیائومی، فروش گوشی موبایل شیائومی redmi note 10 pro حسابی سرو صدا کرد.

آیا می توانیم به سیستم عامل هارمونی اعتماد کنیم؟

سیستم عامل هارمونی دوران رشد و نمو خود را طی می کند و با وجود اینکه با شروع کار ما با نقاط قوت برجسته ای از آن مواجه شدیم اما با این اوصاف بهتر است برای خرید تبلت یا لپ تاپ با سیستم هارمونی کمی صبر کنیم تا نتیجه عملکرد این سیستم عامل به مرور ثابت شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا