مخابرات پس از بی مهری های فراوان به همکاری صمیمانه با دولت جدید امیدوار است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نسبت به همکاری هرچه بیشتر با دولت جدید و توسعه صنعت مخابرات در سالهای پیش رو اظهار امیدواری کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی، مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عصر روز شنبه به همراه مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره، مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، حیدری زاده مشاور امور مناطق مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت مخابرات ایران در جریان سفری استانی وارد آذربایجان غربی در شمالغرب ایران شدند.

* بررسی شاخص های مخابراتی منطقه آذربایجان غربی 
مهندس سلطانی در نشست تخصصی بررسی و ارزیابی عملکرد مخابرات منطقه آذربایجان غربی با اشاره به سفرهای استانی مدیران شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: بازدید از استان ها به مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران کمک میکند تا نسبت به وضعیت مخابرات کشور اشراف داشته باشند، اولویت های مدیریتی را مشخص کنند و اگر مسائل و مشکلاتی در حوزه اختیارات مدیران در سطوح مختلف باشد آن را مترفع کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: در جریان سفر به استان آذربایجان غربی گروهی از مدیران و نمایندگان شرکت برای بررسی و ارزیابی وضعیت مناطق مختلف در شهرستان ها حضور یافتند که گزارش ها و جمع بندی های آنان بسیار دلگرم کننده بود که جا دارد من از مدیران ادارات شهرستانی تشکر کنم.
وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به خروج شرکت مخابرات ایران از شرایط کنونی در سالهای پیش رو گفت: ما معتقدیم که مخابرات دوران سخت خود را پشت سر گذاشته و تحولات کشور ما را به آینده صنعت مخابرات امیدوار کرده است.
مهندس سلطانی ادامه داد: با رویکرد صحیح دولت جدید نسبت به مخابرات ما به همکاری صمینانه برای توسعه صنعت مخابرات خوش بین هستیم.
در ادامه این نشست چنگیز نوری، سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارشی مبسوط از شاخص های مخابراتی استان، طرح ها و پروژه های پیش روی مخابرات منطقه را تشریح کرد.
همچنین معاونین و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران نیز از طریق ویدئو کنفرانس در خصوص طرح ها و شاخص های مخابراتی منطقه آذربایجان غربی به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.
*گفت و گو مهندس سلطانی با خبرنگاران
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان نشست بررسی و ارزیابی شاخص های مخابرات منطقه آذربایجان غربی با تعدادی از خبرنگاران و نمایندگان خبرگزاری های کشوری و رسانه های محلی گفت و گو کرد.
مهندس سلطانی در گفت و گو با صداوسیما در خصوص اهداف سفر خود به آذربایجان غربی گفت: ما بر اساس سیاست های شرکت مخابرات ایران و بر اساس نظر هیئت مدیره محترم از تمام مدیران ستادی خواسته ایم تا به صورت متداوم در مناطق مخابراتی کشور حضور پیدا کنند و نظرات مردم و کارکنان محترم مخابرات را جمع آوری کنند.
وی افزود: همچنین در جریان این سفرها شاخص های مختلف مخابراتی مناطق با دقت بررسی میشوند تا روند پیشرفت صنعت مخابرات سرعت گیرد و مشکلات موجود احصاء گردد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار صداوسیما در خصوص تعرفه گذاری جدید تلفن ثابت اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران مدل های مختلف تعرفه گذاری را به سازمان تنظیم مقررات ارائه کرده و نهایتا جلسات متعددی در این خصوص برگزار شد و مسائل مختلف مورد ارزیابی گرفت، علاوه بر این وضعیت هزینه بالای نگهداری شبکه تلفن ثابت نیز بررسی شد و ما امیدواریم با برگزاری کمیسیون های مختلف تصمیم گیری صحیحی در این راستا انجام گیرد.
مهندس سلطانی ادامه داد: البته موضوع افزایش تعرفه های تماس مطرح نیست و نرخ دقیقه تماس همان نرخ ۱۲ سال پیش است اما ما و شورای نظارت در خصوص حداقل هزینه نگهداری خطوط تلفن به فرمول معقولی رسیدیم که بستگی به نوع منطقه یک عدد ثابت با عنوان هزینه نگهداری دریافت خواهد شد.
وی گفت: با این حال برای تشویق مشترکین، حتی بر اساس همان تعرفه ۱۲ سال قبل، بسته های تشویقی مکالمه رایگان با توجه به سقف مبلغی که در نظر گرفته خواهد شد.
*دیدار با نمایندگان کانون بازنشستگان، انجمن صنفی پیمانکاران و ایثارگران 
مدیرعامل و هیئت مدیران شرکت مخابرات ایران در ادامه سفر خود به آذربایجان غربی در نشستی صمیمی با گروه های مختلف صنفی مخابرات منطقه آذربایجان غربی دیدار کردند.
نمایندگان کانون بازنشستگان، انجمن صنفی پیمانکاران و ایثارگران در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مشکلات، دغدغه ها و نکته نظرات خود را بیان کردند.
مهندس سلطانی نیز در این نشست ضمن تکریم جایگاه بازنشستگان، خانواده ایثارگران و انجمن های صنفی گفت: در همه کشورهای جهان از بنگاه های اقتصادی بخصوص بنگاه های بزرگ در صنعت مخابرات حمایت همه جانبه میشود، اما متاسفانه در کشور ما و پس از خصوصی سازی متاسفانه مخابرات مورد بی مهری قرار گرفت و این انباشت مشکلات متاسفانه به همه خانواده مخابرات آسیب رساند.
وی افزود: همه میدانیم که این مشکلات در کوتاه مدت به وجود نیامده و حل آنها در کوتاه مدت امکان پذیر نیست اما تلاش ما برای رفع مشکلات شتاب بیشتری گرفته است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: این حق مخابرات است که از حقوق خود منجمله تعرفه گذاری جدید دفاع کند، در حالی که در دهه های گذشته همه تعرفه ها و قیمت ها با روند رشد تورم افزایش یافته، اما این بی توجهی به مخابرات موجب تضییع حقوق و تکدر خاطر خانواده مخابرات شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا