دکتر محمودزاده: رشد و توسعه متوازن شرکت با تفویض اختیار به تمام مناطق مخابراتی صورت می گیرد

رییس هیِئت مدیره شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات شرکت مخابرات که امروز یکشنبه آبان ماه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تفاوت های اساسی در مناطق مخابراتی ، هنر مدیریت مرکزی شرکت تفویض اختیار به تمام مناطق در ضمن حفظ نظم، یکنواختی و هارمونی در مجموعه شرکت است که رشد و توسعه متوازن و رضایتمندی مشتریان از آن حاصل می شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این مراسم که مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت، معاونین ستادی شرکت، مدیران مناطق و روسای مراکز به صورت ویدیوکنفرانس از سراسر کشور حضور داشتند، دکتر محمودزاده با بیان مطلب فوق اعلام کرد: قابل احصاء و بررسی بودن فعالیت سازمان، یکی از شاخص های مدیریت عملکرد است و در این مسیر شرکت مخابرات ایران باید به سمت شفاف سازی کامل اطلاعات حرکت کرده و بتواند تمام داده های حاصل از فعالیت مناطق را با شفافیت و وضوح کامل دریافت و بررسی نماید.

وی با بیان اینکه مناطق و مراکز مخابراتی در سراسر کشور حقیقتا به عنوان قلب تپنده ی فعالیت ما حساب می شوند ، اظهار داشت: مجموعه ستاد مخابرات ایران و مراکز استان ها ، باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با اتخاذ راهبردهای بهتر بخشی از دشواری فعالیت این عزیزان را کمتر کنند.
دکتر محمودزاده با بیان اینکه در حال حاضر و پس از خصوصی شدن مخابرات ، این شرکت یکی از سخت ترین وضعیت ها را از جهت حل مشکلات درون و برون سازمانی دارد، گفت: بر این اساس مدیریت ارزیابی عملکرد و رفع مشکلات آن ، اهمیت بیشتری نسبت به سایر مجموعه ها پیدا می کند.
وی با تاکید برانباشت سرمایه انسانی و مطالبات باقیمانده در این بخش یادآور شد: هریک از مدیران مناطق به عنوان پیشتاز عملکرد شرکت در آن استان سهم زیادی در حل و فصل مباحث مربوط به منابع انسانی و تحقق رضایتمندی کارکنان ، که در نهایت به رضایتمندی مشتریان منجر می شود، بر عهده دارند.
رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، این مجموعه را به ژنراتوری تشبیه کرد که علاوه بر اینکه همواره باید روشن بماند ودر حل مشکلات نیز باید همزمان عمل کند؛گفت : یعنی علاوه بر حل مشکلات داخلی در بخش های مختلف شرکت ، از همگامی با ارایه سرویس ها طبق آخرین نسل های فناوری و ارایه ارزش افزوده های دلخواه مشتریان غافل نماند.
دکتر محمودراده با بیان اینکه طبق مطالب گفته شده ، واژه رشد باید به معنای واقعی کلمه در تمام اجزای شرکت ساری و جاری شود ، گفت: به منظور تحقق این رشد، تمام فعالیت ها باید به سمت سرویس محور بودن و حفظ تنوع در ارایه خدمات حرکت کند.
وی افزود: نگهداشت مشتری ، مهمترین خدمت مجموعه مخابرات ایران است زیرا بهترین معرف و تبلیغات برای شرکت در تمام حوزه ها ، خود مشتریان هستند که در صورت دریافت بهترین سرویس ها با هزینه متناسب، مشتریان جدید را بدون هیچ هزینه ای به سمت شرکت رهنمون می سازند.
در ادامه این مراسم به منظور آشنایی بیشتر با دغدغه های مدیران استان ها و توجه به مسایل مناطق، مدیران مناطق تهران، یزد، کردستان و خراسان رضوی در سخنانی ضمن تاکید بر لزوم برگزاری چنین جلساتی به صورت مبسوط تر، دغدغه ها و مطالب مد نظر خود را درباره مسایل مربوط به استان خود و راه حل های هم افزایی بیشتر برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود با هدف درآمدزایی بهتر و کاهش مشکلات شرکت در بخش های مختلف عنوان کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا