تدابیر لازم برای پرداخت مطالبات همکاران شاغل و بازنشسته مخابرات صورت گرفت

دکتر محمودزاده با تاکید بر تدابیر لازم صورت گرفته برای پرداخت مطالبات همکاران شاغل و بازنشسته ، در جمع روسا و نمایندگان کانون های بازنشستگان مخابرات استانهای کشور، به تشریح آخرین اقدامات انجام گرفته برای پرداخت مطالبات کارکنان شاغل و بازنشسته پرداخت‌.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در این گردهمایی یک روزه که به میزبانی مخابرات منطقه تهران در سالن کنفرانس ساختمان شهید یزدی و با حضور مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، چهارشنبه ۱۲ آبان ماه برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: یکی از اولویت های اساسی شرکت ، تلاش برای پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت است که براساس برنامه تدوین شده و با تدابیرصورت گرفته امکان پذیراست.

دکتر محمودزاده با تاکید بر عزم جدی مجموعه شرکت مخابرات ایران برای پرداخت مطالبات کارکنان شاغل و بازنشسته، از استمرار فعالیتها برای فروش سهام، فروش ملک و دریافت وام برای تامین منابع مالی مورد نیاز خبر داد و گفت : با هماهنگی ها و برنامه ریزی های مدون شده ، روند وصول مطالبات با سرعت بیشتری صورت می گیرد .

رییس هیئت‌ مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به تعاملات مثبت با سایر سازمان ها و نهادها از جمله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آینده درخشانی را برای شرکت مخابرات ایران نوید داد و به تحلیل وضعیت موجود و مسیر حرکت آینده شرکت پرداخت.

تدابیر لازم برای پرداخت مطالبات همکاران شاغل و بازنشسته مخابرات صورت گرفت

در این گردهمایی نمایندگان شورای هماهنگی کانون های بازنشستگان سراسر کشور ضمن تبیین خواسته ها و مطالبات گذشته، خواستار ارایه گزارشی از روند آخرین اقدامات انجام گرفته شده برای تامین منابع مالی مورد نظر شدند.

شایان ذکر است گردهمایی روسای کانون های بازنشستگان مخابرات استان های کشور، با هدف تحلیل و بررسی اوضاع و برنامه ریزی برای حرکت ها و اقدامات آتی و همچنین اتخاذ روش های یکپارچه و منسجم برای پیگیری مطالبات با دعوت کانون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا