توزیع بسته‌های لوازم التحریر توسط شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز،۸۰۰ بسته لوازم التحریر در کشور توزیع می کند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، توزیع بسته‌های لوازم التحریر، برای دو سال متوالی در راستای ترویج علم و دانش و به منظور عمل به اصل مسئولیت اجتماعی،توسط شرکت مخابرات ایران  تهیه و در سراسر کشور توزیع می شود.

توزیع بسته‌های لوازم التحریر توسط شرکت مخابرات ایران

این گزارش ضمن تبریک روز دانش آموز به تمامی دانش آموزان سخت کوش میهن عزیزمان، می افزاید: شرکت مخابرات ایران همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به ارتقای ظرفیت‌های زیرساختی لازم برای توسعه آموزش برخط سامانه شاد وزارت آموزش و پرورش اقدام کرده بود و اینترنت رایگان در اختیار دانش آموزان کشور قرار داد تا در شرایط کرونایی که مدارس همچنان تعطیل است به نظام آموزشی کشور کمک کند.

توزیع بسته‌های لوازم التحریر توسط شرکت مخابرات ایران

این گزارش می افزاید : یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان عزیزمان است . این شرکت همواره تمایل دارد به عنوان بخشی از تعهد اجتماعی خود،.به کودکان و نسل آینده ساز کشور کمک نماید تا آنها تنها به دلیل کمبودهای مالی از تحصیل بازنمانند و هم زمان با تحصیل مهارت هایی کسب کنند که می تواند در آینده شغلی آنها بسیار موثر باشد. به همین منظور تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز اپراتور‌های مختلف، برای ارائه خدمات ارتباطی به مشتریان و شبکه شاد را تامین می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا