به جای توجه به ورشکستگی مخابرات به توسعه ارتباطات ثابت کمک کنید

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جلسه استانی منطقه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به جای سوق دادن مخابرات به ورشکستگی، نگاه ویژه ای به توسعه ارتباطات ثابت داشته باشیم، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران با وجود سیاست های یکجانبه و شرایط سختی طی چندین سال گذشته، تاکنون توانسته با نیروهای متخصص و خدوم خود به ارائه خدمات مخابراتی در سراسر کشور ادامه دهد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی، همچنین با تاکید براینکه توسعه زیرساخت ها، هزینه براست ؛اظهار داشت: سیاست های اشتباه و یکطرفه باعث شده است تا درآمدهای شرکت مخابرات با توجه به افزایش تورم وهزینه ها وعدم اصلاح تعرفه ها در یک دهه اخیر پاسخگوی نیازهای همه ذینفعان نباشد و این بنگاه بزرگ اقتصادی را به سمت ورشکستگی سوق دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین گفت : باید با حمایت از این سرمایه ملی ورکن اصلی حوزه ICT کشور حوزه ارتباطات کشور را گسترش همه جانبه داد.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ کجای دنیا با شرکت های اقتصادی این چنین رفتاری نمی شود ؛ اظهارداشت:عمده مشکلات مخابرات ایران مربوط به داخل نیست و تنها سیاست های غلط و اشتباه، این شرکت را به این سمت ورشکستگی سوق داده است .

مهندس سلطانی با تاکید براینکه باید به بخش ارتباطات ثابت کمک کرد؛ اظهار امیدواری کرد: با سیاست گذاری های جدید و همکاری و هم افزایی ایجاد شده در دولت فعلی و کمک تمام مجموعه وزارت ارتباطات و تغییر در مجموعه مدیریتی کشور دوباره شرکت مخابرات به سمت موفقیت بیشتر گام بر دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا