تکنولوژی عالی مراقبت از البسه در خانه‌های هوشمند برای از بین بردن بو و چروک

به لطف پیشرفت روزافزون تکنولوژی، زندگی انسان‌ها هرروز آسان‌تر می‌شود و دستگاه‌هایی به خانه‌هایمان راه پیدا می‌کنند که شاید تا همین چند سال پیش هم‌فکر نمی‌کردیم ساخته و عرضه شوند. به‌طور مثال درگذشته چه کسی فکر می‌کرد که دستگاهی اختراع شود که خودش بدون نیاز به دخالت انسان، لباس‌ها را بشوید! یا مثلاً چه کسی تصور می‌کرد که به همین دستگاه قابلیتی اضافه شود که با خشک‌کردن کامل لباس‌ها، پروسه‌ی شست‌وشوی پوشاک را به آسان‌ترین حالت خود برساند.

موبنا – توجه زیاد افراد به چنین تولیداتی باعث شد تا برندهای مختلف از سراسر دنیا باهم بر سر امکانات برتر به رقابت بپردازند. هر بار که یکی از برندها، قابلیتی جدید به محصولات خود اضافه می‌کند، دیگر شرکت ها هم از آن بهره می‌برند. در این میان، ال‌جی که همیشه نوآوری و آسایش کاربر را ملاک و معیار فعالیت‌های خود قرار داده است، فکر کرد برای انسان مدرن امروزی، صرفاً شستن و خشک‌کردن لباس کافی نیست و قابلیتی فراتر لازم است. دستگاهی که خودش بدون نیاز به کمک انسان، بوی بد لباس و چروک آن را برطرف نماید و البسه را ضدعفونی کند. همین تفکر باعث خلق LG Styler شد.

LG Styler یک دستگاه مراقبت از لباس است که می‌توانید چند دست لباس از رخت‌آویزهای متحرک آن بیاویزید و در طبقه‌های پائین آن‌هم لباس، عروسک یا هر وسیله‌ی دیگری را قرار دهید؛ حالا برای اینکه به‌خوبی با این محصول آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

 

دستگاه مراقبت البسه LG Styler چیست و چه کاربردی دارد؟

برای انسان مدرن امروزی که در خانه‌های هوشمند زندگی می‌کند، بسیار مهم است که لوازم‌خانگی هم هوشمند و به‌روز باشند؛ بنابراین، ال‌جی دستگاهی طراحی و تولید کرده تا به تجهیز هر چه بیشتر خانه‌های هوشمند کمک کند. استایلر دستگاهی شبیه یک یخچال باریک است؛ اما درست برعکس یخچال که وظیفه‌ی توزیع هوای خنک را به عهده دارد، استایلر با بخارآب گرم کار می‌کند.

پایه اتصال Styler یک مولد بخار است که محفظه را با بخار آب پر می کند. بخار فراوان، هر لباس را ضد عفونی می کند و ۹۹.۹ درصد از باکتری ها و سایر میکروارگانیسم هایی که باعث ایجاد بوی بد می شوند را از بین می برد. این سیستم لباس‌ها را ضدعفونی، بوزدائی، و لطیف می‌کند. این دستگاه برای لباس‌هایی که به خشک‌شوئی نیاز دارند مثل لباس‌های رسمی زنانه و مردانه، انواع کت‌وشلوار، کاپشن، پلیور و لباس‌های پشمی و ابریشمی گزینه‌ای بسیار عالی به شمار می‌آید. چون می‌تواند علاوه بر از بین بردن چروک لباس‌ها، هر نوع آلودگی و بو را نیز از لباس‌ها حذف کند و با انتشار بخار، باعث لطافت لباس‌ها شود. یک درگاه نیز برای قرار دادن ورقه‌های عطری در استایلر ال‌جی تعبیه‌شده است. برای از بین بردن بوهای روی لباس، مثل بوی سیگار شما می‌توانید هرکدام از این ورقه‌های عطری را انتخاب و در درگاه آن قرار دهید تا به‌جای بوی سیگار، بوی تازگی از لباستان به مشام برسد.

تمام این‌ها در حالی است که این دستگاه هوشمند، خودش به‌تنهایی و بدون نیاز به انسان همه‌ی اقدامات لازم را انجام می‌دهد. تنها نقش کاربر در این میان، پر کردن مخزن آب، قرار دادن لباس‌ها در استایلر و انتخاب برنامه‌ی موردنظر است. دستگاه Styler با نیروی بخار، علاوه بر اینکه بو و آلرژن‌های سطح لباس‌ها را از بین می‌برد، باعث ایجاد تازگی و طراوت در لباس‌ها نیز می‌شود.

تکنولوژی عالی مراقبت از البسه در خانه‌های هوشمند برای از بین بردن بو و چروک

دستگاه LG Styler چگونه کار می‌کند؟

این دستگاه با فناوری اختصاصی TrueSteam کار می کند. البته برای استفاده از دستگاه LG Styler شما اول باید مخزن آب آن را پرکنید تا به‌واسطه‌ی آن سیستم بخارشوئی آغاز به کار کند. برای این منظور فقط کافی است مخزن زیر دستگاه را خارج، آن را زیر شیر آب پرکنید و دوباره در جای خود قرار دهید.

البته در زیر دستگاه دو مخزن وجود دارد. یکی از آن‌ها که شما باید پرکنید، آب موردنیاز برای بخار را در خود نگهداری می‌کند. مخزن دوم هم رطوبت حاصل از عملکرد دستگاه را جذب و درون خود جمع می‌کند. پس از پایان فرآیند بخار، یک پمپ حرارتی دما را به طوری که هوا به حدود ۱۳۱ درجه فارنهایت (۵۰ درجه سانتیگراد) افزایش می دهد، رطوبت را از لباس شما می گیرد. در بخش داخلی استایلر ال‌جی هم لامپی کار گذاشته‌شده و به‌محض باز شدن درب دستگاه، روشن می‌شود.

استایلر با سه سیستم خشک‌کن، کنترل دما و سیستم جریان هوای هوشمند کار می‌کند. به این صورت که اول بخار تولید و منتشر می‌کند تا لباس‌ها ضدعفونی و بوزدائی شوند. وقتی‌که فرایند انتشار بخار در دستگاه تمام می‌شود، پمپ گرما، دما را تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌دهد تا هرگونه رطوبتی از سطح لباس‌ها گرفته شود. پس‌ازاین مرحله، نوبت برطرف کردن چروک لباس‌ها فرامی‌رسد. رخت‌آویزهای متحرکی که ال‌جی برای این استایلر در نظر گرفته، لباس‌ها را ۲۲۰ بار در دقیقه تکان می‌دهند تا هرگونه رطوبتی از سطح آن از بین برود.

 

ال‌جی استایلر مناسب ترین گزینه برای خانه های هوشمند

بله این دستگاه به وای‌فای مجهز است. به این معنی که می‌توانید با اپلیکشن LG ThinQ آن را از راه دور کنترل کنید. به لطف فناوری ThinQ می‌توانید میزان مصرف انرژی و زمان تمام شدن چرخه مراقبت از لباس را روی گوشی هوشمند خود ببینید و کنترل کنید. از جذابیت‌های استایلر این است که اگر لباسی دارای برچسب NFC باشد، با موبایل می‌توانید آن را اسکن کنید تا اپ استایلر به شما بگوید چه تنظیماتی برای این لباس مناسب‌تر است.

 

در دنیای امروزی که خانه‌های هوشمند هرروز محبوب‌تر از قبل می‌شوند، بهتر است همگام با تکنولوژی‌های مدرن پیش رفت و از وقت و زمان خود برای اهداف مهم‌تری استفاده کرد؛ یعنی به‌جای اینکه وقت خود را صرف ضدعفونی کردن  یا برطرف کردن چروک لباس‌ها کنید، می‌توانید آن‌ها را درون دستگاه LG Styler بگذارید و همه‌چیز را به آن بسپارید. استایلر ال‌جی علاوه بر از بین بردن چروک‌های لباس، از بین بردن بوهای نامطبوع مثل سیگار و آلرژن‌ها، تمامی باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌ها را نیز از بین می‌برد و باعث ضدعفونی کامل انواع لباس‌ها می‌شود.

این دستگاه حدود ۲ متر ارتفاع، نیم متر پهنا و ۰.۶ متر عمق دارد. وزن آن نیز ۱۲۲ کیلوگرم است و در سه رنگ سفید، مشکی و قهوه‌ای عرضه می‌شود. فضای کافی برای قرار دادن انواع لباس‌ها در استایلر ال‌جی وجود دارد به‌طوری‌که می‌توانید حداکثر ۵ دست لباس را از رخت‌آویزهای متحرک آن آویزان کنید. در کنار آن، طبقه‌هایی هم برای قرار دادن لباس‌های پشمی، بالشت، عروسک‌های خزدار و دیگر لباس‌های حساس وجود دارد.

 

###

 

درباره ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و کالاهای مصرفی است که با نیروی کار گستره ۷۴ هزارنفری تقریباً در تمام کشورهای دنیا حضور دارد. ال‌جی از پنج شرکت تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی، سرگرمی‌های خانگی، ارتباطات موبایل، راهکارهای قطعات اتومبیل و راهکارهای تجاری تشکیل‌شده است. با فروش بین‌المللی ۵۳ میلیارد دلار آمریکا در سال ۲۰۱۹، ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشرو با دامنه وسیع محصولات از تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال‌ها، دستگاه‌های تهویه مطبوع تا ابزارهای موبایل، دیجیتال ساینیج و قطعات اتومبیل است. ال‌جی همچنین با برند پریمیوم LG SIGNATURE و برند پیشرفته LG ThinQ شناخته می‌شود که دربرگیرنده تکنولوژی هوش مصنوعی این شرکت هستند. برای اخبار بیشتر درباره ال‌جی به LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا