هاچ بک جدید «ب ام و»؛ معجونی فوق‌العاده از زیبایی و قدرت (+عکس)

در نمای عقب، چراغ های اصلی به همراه دیفیوزر و دو خروجی اگزوز در طرفین آن به خوبی حس یک محصول اسپرت را انتقال می دهند.

موبنا؛ مازیار دانیالی – کلاس هاچ بک کامپکت در بازار جهانی میزبان محصولات باکیفیت و قدرتمندی است که از جمله می توان به آئودی A3، مرسدس بنز آ ام گ A35 و فولکس واگن گلف R اشاره کرد. در این میان ب ام و نیز تلاش می کند تا سهمی قابل توجه برای خود داشته باشد که دستیابی به این هدف را از طریق محصولات سری ۱ خود پیگیری می کند.

هاچ بک ام ۱۳۵آی اکس درایو(M135i xDrive) یکی از جدیدترین های ب ام و در قسمت مذکور است. این محصول جذابیت های طراحی منطبق بر الگوی اصیل باواریایی ها را همراه خود دارد. بدنه کاملا عضلانی که نهایت استفاده را از خطوط و زوایا داشته تا یک حجم زیبا پیش روی مخاطب قرار بگیرد.

خطوط قوی روی درپوش موتور(هودلاین) و شانه به زیبایی با چراغ های اصلی و سپر(بامپر) اسپرت هماهنگ شده اند. در نمای عقب، چراغ های اصلی به همراه دیفیوزر و دو خروجی اگزوز در طرفین آن به خوبی حس یک محصول اسپرت را انتقال می دهند.

در قسمت پیشرانه از نمونه ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر با ۳۰۲ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر استفاده شده و این مجموعه با سامانه تمام چرخ محرک، دیفرانسیل ضدقفل و جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک تکمیل می شود.

بدین ترتیب همانقدر که ب ام و در ارائه یک خودروی زیبا موفق عمل کرده، در بخش پیشرانه نیز یک رانندگی جذاب و پرقدرت را نیز تضمین می کند.

اینجا باید به رینگ های استاندارد نیز اشاره کنیم که جز بهترین های بازار است. رینگ ها در حالت استاندارد ۱۸ اینچی و در حالت آپشن ۱۹ اینچی ارائه می شوند.

در فضای داخل کابین، تجربه موفق ب ام و در مدل های قبلی ادامه دارد تا کیفیت همراه با فناورانه ها مانند نمایشگر های دیجیتال کنسول اصلی پیش روی مخاطب قرار بگیرد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا