فورد ۳ سیلندر آتشین با طراحی اسپرت و نمایشگر ۱۳ اینچی در کابین (+عکس)

فورد امکان نصب آپشن اسپرت با را برای مشتریان در نظر گرفته که شامل رینگ های آلومینیومی جدید، هدلایت اختصاصی با گرافیک داخلی ال ایی دیی و همچنین چراغ های اصلی عقب با گرافیک داخلی اختصاصی می شود.

موبنا؛ مازیار دانیالی فوکِس یکی از پرمخاطب ترین محصولات کمپانی فورد است که از سال ۱۹۹۸ تا کنون روی خط تولید قرار دارد. این خودرو در کلاس کامپکت(جمع و جور) قرار می گیرد و در کلاس های متنوع بدنه مانند ۳ یا ۵ درب هاچ بک، ۴ درب سدان و سالون، ۵ درب استیت، ۲ درب کوپه و ۲ درب کابریولت عرضه شده است.

نسل اول فوکس در سال ۱۹۹۸، نسل دوم ۲۰۰۴، نسل سوم ۲۰۱۱ و نسل چهارم در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است. در این میان نسخه های فیس لیفت و بازار هدف خاص نیز حضوری فعال داشته اند.

نسل اول

نسل اول

نسل دوم

نسل دوم

نسل سوم

نسل سوم

نسل چهارم

نسل چهارم

اکنون تصاویر فیس لیفت ۲۰۲۲ فورد فوکس در اختیار رسانه ها قرار دارد که همچنان یک محصول جذاب را پیش روی مخاطب قرار می دهد. فورد امکان نصب آپشن اسپرت با را برای مشتریان در نظر گرفته که شامل رینگ های آلومینیومی جدید، هدلایت اختصاصی با گرافیک داخلی ال ایی دیی و همچنین چراغ های اصلی عقب با گرافیک داخلی اختصاصی می شود.

اما مهمترین تغییرات نسخه فیس لیفت به کابین مربوط می شود که از آخرین سیستم سرگرمی فورد با نام سینک۴ استفاده شده است. این پکیج شامل نمایشگر بزرگ ۱۳.۲ اینچی لمسی، اپل کارپلی و اندروید اوتو وایرلس، سیستم تهویه هوشمند و … می شود. در این میان تعداد دکمه های فیزیکی تنظیمی نیز در مقایسه با مدل قبلی کاهش یافته است.

در بخش پیشرانه در نسخه ۴۸ ولتی هیبرید ملایم از تپنده ۱ لیتری ۳ سیلندر ۱۲۵ اسب بخاری استفاده می کند. همین پیشرانه در تریم ۱۵۵ اسب بخاری نیز قابل سفارش است. هر دو مدل از جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا نمونه ۷ سرعته دوکلاچه(آپشن) در ارتباط با محور جلو استفاده می کنند.

بدون سیستم هیبرید ملایم پیشرانه ۳ سیلندر در نسخه های ۱۰۰ و ۱۲۵ اسب بخاری قابل سفارش است. که این مدل فقط با جعبه دنده ۶ سرعته دستی ارائه می شود.

فوکس ۲۰۲۲ فیس لیفت همچنین با پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری دیزل قابل سفارش است که در نسخه های ۹۵ و ۱۲۰ اسب بخاری ارائه می شود. در بخش جعبه دنده نمونه ۶ سرعته دستی و ۸ سرعته اتوماتیک پیش روی مشتری قرار می گیرد.

برای مشتریانی که هیجان بیشتری می خواهند، تریم اس تی با پیشرانه ۲.۳ لیتری توربو و ۲۸۰ اسب بخار خروجی قابل سفارش است.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا