جسد جوان غرق شده در کانال آب پارس آباد مغان پیدا شد

این جوان که راننده کامیون کمپرسی بود عصر شنبه هفته جاری پس از این که آب رادیاتور ماشینش جوش آورده بود برای رفع این مشکل قصد برداشت آب از کانال را داشت که به داخل آب سقوط کرد و به علت نا آشنایی با فنون شنا و خفگی جان خود را از دست داد. رییس …

این جوان که راننده کامیون کمپرسی بود عصر شنبه هفته جاری پس از این که آب رادیاتور ماشینش جوش آورده بود برای رفع این مشکل قصد برداشت آب از کانال را داشت که به داخل آب سقوط کرد و به علت نا آشنایی با فنون شنا و خفگی جان خود را از دست داد.

رییس جمعیت هلال احمر پارس آباد روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: جسد این راننده جوان ۳۵ کیلومتر دورتر از محل وقوع حادثه در روستای عزیزکندی جعفرآباد مغان پیدا شد.

پرویز حیدری افزود: این حادثه روز شنبه اتفاق افتاده که به دنبال بروز آن دو تیم غواصی هلال احمر و آتش نشانی اردبیل متشکل از پنج غواص ماهر در محل استقرار و کار کاوش جسد را شروع کردند.

وی اظهار کرد: با ورود یک تیم آن ست به همراه دو قلاده سگ جستجوگر تلاش ها برای یافتن جنازه غریق آغاز ولی گستردگی محل ، حجم زیاد آب و نیز جریان تند آب کانال کار جستجو را سخت تر کرد.

او با بیان این که سالانه تعدادی از شهروندان در اثر بی احتیاطی و سهل انگاری در کانال های آبرسانی و رودخانه ارس غرق می شوند از مردم منطقه خواست از تردد ، نزدیک شدن ، اتراق کردن در حریم کانال ها و رودخانه ارس و شنا کردن در تاسیسات آبی و در محل های شنا ممنوع و پرخطر خودداری کنند.

پارس آباد مغان در شمال استان اردبیل و کناره های رودخانه مرزی ارس واقع است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا