بازسازی و توسعه تجهیزات مخابراتی نیاز به اصلاح تعرفه‌ها دارد

سخنگوی شرکت مخابرات ایران: این شرکت برای توسعه و بازسازی تجهیزات مخابراتی به اصلاح تعرفه ها، قوانین و مقررات در حوزه ارتباطی کشور نیاز دارد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،محمدرضا بیدخام در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ با توجه به مصاحبه رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات مبنی بر فرسودگی تجهیزات مخابراتی اظهار داشت: یکی از مهمترین عوامل در این خصوص عدم تغییر و توجه به ترمیم تعرفه های مخابراتی بعد از حدود ۱۸ سال است که علاوه بر فرسودگی تجهیزات، شرکت مخابرات را در تامین منابع مالی برای ارائه سرویسهای مخابراتی با مشکلات متعددی مواجه کرده است.

وی گفت: با توجه به درخواست‌ها و مکاتبات مکرر قبلی بین شرکت مخابرات ایران و سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی و صحه گذاشتن بر نیاز به تعدیل منطقی تعرفه‌ها از سوی شورای عالی رقابت و کارشناسان سازمان تنظیم؛ از این سازمان انتظار می‌رود ضمن توجه ویژه به این امر، با ترمیم تعرفه‌ها در توسعه وبازسازی تجهیزات و شبکه‌های ارتباطی، یاریگر فعالان حوزه ICT کشور باشد.

بیدخام گفت: در حال حاضر بخش عظیمی از شبکه دسترسی ارتباطی کشور در اختیار شرکت مخابرات ایران است که نگهداری و پشتیبانی آن بسیار سخت و پرهزینه است و بازسازی و توسعه آن به سرمایه گذاری بالایی نیاز دارد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران ابراز امیدواری کرد با تبعیت از رهنمود‌های راهگشای مقام معظم رهبری در خصوص پشتیبانی و مانع زدایی از تولید و حمایت از صنعت داخلی و با هم افزایی هر چه بیشتر بین دست اندرکاران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن ارائه بهترین خدمات به مردم و مشتریان عزیز، شاهد رشد واقعی و زیرساختی این حوزه با رفع موانع سرمایه گذاری باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا