برگزاری چهارمین جشنواره مدیریت دانش همراه اول با رویکرد تحول دیجیتال

چهارمین جشنواره مدیریت دانش همراه اول با هدف گام برداشتن در راستای چشم‌انداز تحقق رویای دیجیتال و با هدف به اشتراک‌گذاری برترین دستاوردها و درس‌آموخته‌های سازمان که از روز گذشته آغاز به کار کرده بود، امروز به کار خود پایان داد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چهارمین «جشنواره مدیریت دانش همراه اول» همگام با اوج گیری نقش دانش، نوآوری، پیدایش فناوری های نوین و اهمیت یافتن ارزش منابع دانشی در اداره سازمان ها و همچنین تجربه مثبت و کارآمد سه دوره گذشته، با حضور مدیران ارشد و کارشناسانی از گروه همراه اول به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

این رویداد با سخنرانی حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول روز گذشته آغاز به کار کرد و در ادامه پنل تخصصی ۵G با حضور مدیران ارشد از حوزه های کسب و کار، فنی و راهبردی ادامه یافت.

امروز سه شنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ نیز که دومین روز از برگزاری این رویداد بود، دستاوردهای دانشی اعضای تیم همراه اول ارائه و از دانشکاران برتر تقدیر شد.

با توجه به اینکه دانش به عنوان یكی از مهم ترین عوامل رقابتی در حفظ جایگاه شركت های پیشرو محسوب می شود، لذا در سال های اخیر شركت ارتباطات سیار ایران به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، توجه ویژه ای به مقوله مدیریت دانش داشته و این مهم در برنامه راهبردی شركت نیز لحاظ شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا